• johbeh
    Äldre 6 Feb 15:55
    16133 visningar
    91 svar
    91
    16133

    15 juni 2013

    Här kan kanske alla brudar och brudgummer samlas som ska gifta sig den 15 juni 2013! Tillsammans kanske vi kan bolla ideér eller problem som uppkommer på vägen fram! Kyss Eller bara tjata om allt möjligt..

  • Svar på tråden 15 juni 2013
  • johbeh
    Äldre 8 Feb 16:28
    #11
    Tiotiotio skrev 2013-02-08 14:13:58 följande:

    Vill också att det ska komma igång mer..
    Sen har jag bänkat mig bakom skolbänken igen och måste plugga större delen av dagarna. Ock det funkar ju inte riktigt med bröllopsplaner igång. sitter och slösurfar om bröllop hela tiden...
    Tänker ni också på bröllop hela tiden? Eller är det bara jag...?
    Mycket bröllop är det i tankarna Kyss. Folk i min närhet börjar nog tröttna ..
  • johbeh
    Äldre 8 Feb 16:33
    #12


    Kan visa klänningarna tyvärr kan jag inte ladda upp bägge i samma inlägg!

  • johbeh
    Äldre 8 Feb 16:33
    #13

  • Tiotio­tio
    Äldre 8 Feb 16:39
    #14
    johbeh skrev 2013-02-08 16:26:41 följande:

    Vad roligt att vi det kom till lite flera 15 juni brudar!!


    Jag har också funderingar kring brudbuketten! Vill ha alla möjliga olika sorter.. haha.. hur tänker ni kring färger och så i buketten? Min sambo valde en slips i lila / cerise så jag vill nog ha buketten i samma färger!


    images.jpeg


    Sedan har jag två klänningar jag väljer mellan och jag tycker valet av klänning påverkar valet av brudbukett!?! Men jag kanske är helt bridezilla angående detta.. haha


     


    Jag lyckas inte få fram bilden. men jag kan tänka mig att lila och cerise blir supersnyggt ihop! jag har varit lite inne på lila då jag tycker att sambon är väldans snygg i just mörklila plagg. Solig

    Jag har också problem med brudbuketten. Ska du beställa den hos en florist eller sätter du ihop en själv?
    Vad tänkte du ha för blommor?

    Haha, jag har själv tänkt tanken om jag inte börjar bli lite av en bridezilla här hemma....Cool
  • Tiotio­tio
    Äldre 8 Feb 16:42
    #15

    Åh vilka snygga klänningar!!
    Jag är väldigt förtjust i den andra bilden du laddade upp. Båda var otroligt smickrande och supersnygga! Men om jag välja skulle jag säga den andra :) Jag älskar nämligen när nedre delen är lite mer "prinsessig" Tungan ute

    Jag har själv denna modell

  • Äldre 8 Feb 16:43
    #16
    johbeh skrev 2013-02-08 16:33:40 följande:


    FÅr jag säga vad jag tycker så vinner denna klänning!
    Älskar dessutom boleron. Har sett en liknande på jenjenhouse. Vart är denna ifrån?
  • Tiotio­tio
    Äldre 8 Feb 16:47
    #17

    Det är ju bra om man kan få med bilden också...men här kommer en bild på en modell med klänningen jag kommer att ha. Jag har provat den en gång, men den är så sjukligt jobbig att knäppa och snöra ihop så jag provar den 1 månad innan den stora dagen och ser om jag fortfarande kommer in i den. Annars åker den till skräddaren. Solig


  • Tiotio­tio
    Äldre 8 Feb 16:48
    #18
    MariaochDaniel skrev 2013-02-08 16:43:44 följande:
    FÅr jag säga vad jag tycker så vinner denna klänning!
    Älskar dessutom boleron. Har sett en liknande på jenjenhouse. Vart är denna ifrån?
    Tänkte också på boleron. Den är jättefin, passade jättebra till klänningarna!
  • johbeh
    Äldre 8 Feb 16:48
    #19

    Jag surfade runt på blommor igår och fastnade för anemoner (lila, rosa), vita rosor och ranunkel och något grönt men jag vet inte riktigt. Jag har alltid sagt att jag vill ha liljonkonvaljer i min brudbukett men det verkar inte bli så {#emotions_dlg.tongue-out}. Du / ni då?


    Såg att bilden inte kom upp verkar inte funka!


    Klänning är svårt!! De flesta säger prinsessmodellen men jag gillar det enkla... ett alternativ är att använda marängen under vigseln och sedan byta om till den enklare modellen.


     

  • johbeh
    Äldre 8 Feb 16:53
    #20
    Tiotiotio skrev 2013-02-08 16:47:15 följande:
    Det är ju bra om man kan få med bilden också...men här kommer en bild på en modell med klänningen jag kommer att ha. Jag har provat den en gång, men den är så sjukligt jobbig att knäppa och snöra ihop så jag provar den 1 månad innan den stora dagen och ser om jag fortfarande kommer in i den. Annars åker den till skräddaren. Solig

     


    Verkligen en jättefin klänning!! Skönt att ha den delen klar ...


    Boleron kommer ifrån jenjenhouse, likaså klänningarna Solig


    Florist får det bli, hur tänker ni andra?

Svar på tråden 15 juni 2013