• Anonym (längtar)

    Brudar 2016 här kan vi följas åt :)

    Väljer att lägga tråden anonymt då jag är rädd för påhopp eftersom jag börjat planera så tidigt.

    Det är ju ett tag kvar men det måste väl finnas några fler som längtar och väntar...?

    Hur går det för er andra med planeringen?

    Hittills har vi bestämt: Prel datum, börjat titta på ringar, tittar på lokaler, valt kyrka, spanar på känningar, valt ut save-the-date som ska skickas om ett år (tidigt jag vet, men vi vill att alla ska kunna komma). Jag har nu börjat fundera på färgtema och dekorationer och ska snart fråga min tänkta tärna.

    Hoppas här finns några andra som är tidiga planerare med:)

  • Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)
  • Ankan
    Strassbruden2016 skrev 2016-02-02 08:58:59 följande:

    Nu är man gift. Vi lyckades pricka in enda lördagen i jan på typ 10 år när Borlänge inte hade snö. Klart att vi är besvikna när snön var anledningen att vi åkte 70 mil. änny mer surt när det på söndag morgon började snöa. Och vi hade regn under vår fotografering. Men vi har redan bestämt att vi ska förnya våra löften om ngt år i is kyrkan.Kvällen. innan trillade min man så vi fick åka o röntga hans arm o sitta på akuten till kl 02. O sen upp kl 06. Trots vädret som nog kommer ta ett tag att komma över så hade vi en super bra dag som gick alldeles för fort. Pga min mans smärta i armen valde vi o avsluta middagen redan vid 23 , men det gjorde ingenting. Ska sammanfatta mer av bröllopet när vi kommit hem från fjällsemestern.


    Vad surt med snön! Och det låter ju inte bra med din mans arm Rynkar på näsan Förstår att det påverkade bröllopet lite men hoppas ni kan ändå känna att ni hade en underbar dag. Ha en skön semester i fjällen nu (där finns det i alla fall snö!).
  • Strassbruden2016

    Sen fick vi båda världens bästa bröllopspresent, då jag testade plus på söndag morgon. Vi hade det på känn då jag kräktes och mådde illa redan från torsdagen. Så om allt går vägen denna gång så blir det en bebis i höst.

  • Ankan
    Strassbruden2016 skrev 2016-02-02 09:12:03 följande:

    Sen fick vi båda världens bästa bröllopspresent, då jag testade plus på söndag morgon. Vi hade det på känn då jag kräktes och mådde illa redan från torsdagen. Så om allt går vägen denna gång så blir det en bebis i höst.


    Stort grattis! Vilken härlig bröllopspresent Glad Det väger nog upp snön och armen. Fina bilder!
  • Nightrod
    Strassbruden2016 skrev 2016-02-02 09:12:03 följande:

    Sen fick vi båda världens bästa bröllopspresent, då jag testade plus på söndag morgon. Vi hade det på känn då jag kräktes och mådde illa redan från torsdagen. Så om allt går vägen denna gång så blir det en bebis i höst.


    Grattis till plusset

    Och grattis till bröllopet, jättefina bilder
    Live free, ride free
  • JonnaAndre
    Ankan skrev 2016-02-01 11:09:55 följande:
    Tack! Glad Kommer att känna mig supersnygg i den! Hade aldrig hört talas om märket innan jag fick prova det i brudbutiken, men blev så positivt överraskad. Så bra att man kan kombinera klänningar med olika toppar etc. Och priset var det inte heller fel på Flört
    Ja det är verkligen toppen. Får man vara så nyfiken och fråga vad du fick betala?
  • Ankan
    JonnaAndre skrev 2016-02-02 13:25:00 följande:
    Ja det är verkligen toppen. Får man vara så nyfiken och fråga vad du fick betala?
    Jag köpte klänning, spetstopp och en lång slöja och betalade sammanlagt strax under 5000:-. Och då känns kvalitén riktigt bra, så inga billiga, skräpia tyger etc. Glad
  • BiancaLove
    Strassbruden2016 skrev 2016-02-02 09:12:03 följande:

    Sen fick vi båda världens bästa bröllopspresent, då jag testade plus på söndag morgon. Vi hade det på känn då jag kräktes och mådde illa redan från torsdagen. Så om allt går vägen denna gång så blir det en bebis i höst.


    Grattis till bröllopet och grattis till bebis! Blir det första barnet eller är det er dotter som var med på bilden?
  • Strassbruden2016
    BiancaLove skrev 2016-02-02 16:11:53 följande:

    Grattis till bröllopet och grattis till bebis! Blir det första barnet eller är det er dotter som var med på bilden?


    Tack. Det är min dotter sen tidigare förhållande så det blir mitt andra och min mans första biologiska barn
  • augusti

    Vad fina ni var strassbruden!!! Grattis???? och grattis till bebis!

    Vår dag var fantastisk, alldeles underbar. Såklart har jag inte tillgång till dator just nu så kan inte lägga upp bilder men gör det senare

Svar på tråden Brudar 2016 här kan vi följas åt :)