• Augustimamman

    Någon som ska gifta sig i Juni 2014?

    Hej


    Någon som ska gifta sig i Juni 2014? Det hade varit kul att komma i kontakt med er, man har så mycket tankar


    och ideer.

  • Svar på tråden Någon som ska gifta sig i Juni 2014?
  • Mariaa

    Nu har vi kommit fram till att vi gör det 2015 för då behöver varken renovering eller våra bröllopsdrömmar bli lidande. Känner mig så himla pirrigt glad och lycklig över livet!  Solig

    Jag får helt enkelt leta på en tråd för 2015 fast jag hade gjort mig hemma och trivs i den här tråden med er. Lycka till ni blivande brudar!! Skål

  • Power of Love
    Mariaa skrev 2013-04-14 19:32:48 följande:
    Nu har vi kommit fram till att vi gör det 2015 för då behöver varken renovering eller våra bröllopsdrömmar bli lidande. Känner mig så himla pirrigt glad och lycklig över livet!  Solig

    Jag får helt enkelt leta på en tråd för 2015 fast jag hade gjort mig hemma och trivs i den här tråden med er. Lycka till ni blivande brudar!! Skål
    Lycka till själv {#emotions_dlg.flower}
  • Mariaa
    Lokesmamma skrev 2013-04-15 19:19:22 följande:
    Lycka till Mariaa Glad
    Tack så hemskt mycket och detsamma! SoligSkål
  • MsThezzizen

    Hej,


     


    Kikar in här lite. Igår bokade vi kyrkan, 14/6 blir det. Det är så långt vi har kommit i realiteten . Vi har bestämt oss för lokal också, men vi har inte lyckats få tag på dem för att boka definitivt.  Vårt problem blir att vi ska bli tillräckligt många för att fylla upp vår drömlokal

  • Larssonmaria86

    MzThezzizen: Välkommen! Vad kul att ni bokat kyrka, känns mer verkligt då :) Var ska ni gifta er?
    Hur många ska ni vara på bröllopet? Vi kommer vara cika 50 st och har också ganska stor lokal men vi ville gärna kunna ha kvar bordssittningen och dansa i samma lokal men är rädd för att den ska se "öde" ut när alla sitter ner :P

  • snartfrueriksson88

    hoppar in. vi gifter oss 14 juni 2014. har inte bokat något ännu då vi helt plötsligt vart av med huset vi hyrde men nu börjar de se ljusare ut o jag kan börja planera igen :D vi gifter oss i skokloster o vi vet vilken kyrka o lokal vi ska  ha =)

  • Larssonmaria86

    Idag var vi och besökte församlingen vi ska gifta oss i som hade en samling med dem ska gifta sig och man fick lyssna på psalmer och ingång- utgångsmusik. När dem började spela Brudkör ur Lohengrin (låten jag ska gå in till) så började ögonen tåras :P Och då var det inte ens på riktigt, undrar hur mycket jag kommer gråta på bröllopsdagen ;)

  • MsThezzizen

    LarssonMaria; Tack. Vi gifter oss i västmanland. Vi kommer bli max 50 pers, antaligen mindre. Och vi vill inte heller börja plocka om och stuva undan utan man ska kunna förflytta sig som man vill. Speciellt när vi inte kommer ha ngt utstuderat med toastmaster/madame eller vidare brudfölje så..

     Igår kom bokningsbekräftelsen från kyrkan . Och vi har nu lyckats boka vår lokal. Så nu känns det som om vi kan ligga på is ett tag.
    Får bli lite inspirationssurfning, känns som om man inte kan göra annat när det är så lång tid kvar... Dessutom är det inga som vet om att vi ska gifta oss än heller så får försöka ligga lågt...    Stod och fingrade på en bröllopstidining i affären men nej...inte än känns det som.

    Eller hur fördriver ni dessa långa månader innan det börjar närma sig..

Svar på tråden Någon som ska gifta sig i Juni 2014?