• MH2014

    Brud 2014 Västmanland

    Hej alla blivande! Tänkte försöka med en tråd för oss blivande som bor i Västmanland, så man kan tipsa och byta information. Vi har inte spikat exakt datum än, men vet att det blir höst eller vinter. Så antingen är det lite mer än ett år kvar eller snarare två år kvar till Vår stora dag!! Ingenting är bokat men vi har en plan om hur vi vill ha det. Hoppas det finns nå brudar som vill följas åt :) Givetvis välkomnas alla blivande, oavsett landskap!!

  • Svar på tråden Brud 2014 Västmanland
  • MH2014

    Idag beställdes nya skor, och så vann jag ett stort statement halsband som jag också hoppas kommer hem under nästa vecka :) ringen ska beställas ikväll eller imorgon bitti,,vekar som tusan om vilken av de två jag ska välja,,gaah!!

  • MH2014

    Imorse beställde jag ringen,,får vi se om några veckor hur min pre-owned ser ut i verkligheten :)

  • MsThezzizen

    I morgon är det sthlm och brudklänning som gäller hela dagen! Hoppas på att hitta just den!  Annars kommer paniken börja hägra litegrann...

    Känner även att ringletandet behöver börja...   Och så var det det här med musiken suck...

  • MsThezzizen

    Jag är inbokad på Milagro, sen tar vi det där efter beroende på hur mkt tid det tar. Annars blir det nog sthlm brud och fest efter det. Blir det ngn dötid tar vi ringaffärer för provning däremellan..   Jag är ute efter en spetsklänning i alinjemodell, helst mkt mkt spets och inte så mkt bling..   Har ju fastnat för en modell på ruths w1 Jadira, men den är lite för enkel känns det som... även om vi isåfall tänkte lägga på mer spets på den.. Har även en romanticaklänning (myrtle) varmt om hjärtat..

Svar på tråden Brud 2014 Västmanland