Kitkät,
Ja, ofta är det i slutet av festen typ. Men har sett både och. Fast du har nog rätt, man vet ju att bruden redan planerat sånt innan. Aja, tar det som det kommer. Det är inte hela världen.
Slöjan är jättefin. Från San Patrick. Den ska ändras upptill dock. Tyckte inte om det överflödiga, hoppressade, tyget vid kammen. Men det är enkelt att få bort. Det är bara ett lager tyll. Det är de flesta långa slöjor som jag sett iaf. Även de tjocka. De är bara av annan kvalitet och mer ihop pressade för att se fylligare ut. Iaf av de jag sett
Ska till butiken snart och kolla hur det går med klänningen
Jag har inte beställt något utanför europa vad jag kan minnas, men det borde väl vara samma princip som för edressit?? Det är väl en amerikansk sida? Där har du ju beställt. Eller hur funkar det, med tull och så? Förresten har tärnklänningarna kommit?? Hur blev dem?
Ska du ha någon sjal, bolero, päls över din klänning? Jag funderar på en pälssjal, inte så bred, men inte hittat någon fin vit. Och sen vet jag inte hur bra det gör sig till min klänning faktiskt. Sen tänker jag att man ärligt talat inte ränner ute direkt. Från bil till hem, till bil, till kyrka osv. Enda gången man är ute är ju vid fotograferingen och då ska jag ändå inte ha något över mig...