• goli

    Orientaliskt bröllop

    Hej!

    Tänkte att detta skulle bli en samlingsplats för alla med frågor samt erfarenheter av allt som har med orientaliska bröllop att göra: lokal, orientalisk buffé, sofreh aghd, vigsel mm mm.

    Välkomna!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-13 12:57
    Vi som planerar bröllop i denna tråd är:

    Pagnie (13 juli 2013)
    Kitkät (27 september 2013)
    TS (3 augusti 2013)

    Men vi välkomnar fler så joina oss gärna!

  • Svar på tråden Orientaliskt bröllop
  • goli

    Oj, Pagnie. nu e hon på sånt humör igen! Bäst att akta sig. Jag får hålla inne med mina inlägg tills hon kommer tillbaka, eller vad säger du?

  • kitkät

    Nu fuskar du, goli! Ska jag behöva gå in här för att kontrollera er? Vem har gett dig tillåtelse att föra en diskussion gällande min order? En order gäller, utan diskussion! Punkt slut. Annars blir jag ännu mer rasande, om möjligt! SkrikandesDemon

  • Pagnie
    goli skrev 2012-11-18 16:13:10 följande:
    Oj, Pagnie. nu e hon på sånt humör igen! Bäst att akta sig. Jag får hålla inne med mina inlägg tills hon kommer tillbaka, eller vad säger du?
    haha aldrig nu kör vi på riktigt mycket. jag sitter här hela kvällen. pluggar persiska samtidigt så jag ska ingenstans. Så kanske man kan få hjälp med persiskan va?
  • Pagnie
    kitkät skrev 2012-11-18 16:36:34 följande:
    Nu fuskar du, goli! Ska jag behöva gå in här för att kontrollera er? Vem har gett dig tillåtelse att föra en diskussion gällande min order? En order gäller, utan diskussion! Punkt slut. Annars blir jag ännu mer rasande, om möjligt! SkrikandesDemon
    haha oj nu blev hon arg på riktigt. Men vi tycker ju om att bråka med dig. hihi
  • Pagnie

    och så var det de där med dom där jälva tio minuterna. va fan goli nu ska vi teama upp mot kitkät här ;)

Svar på tråden Orientaliskt bröllop