• MeaJ

    Vad heter rosen?

    Jag är helt förälskad i denna ros.
    Är det någon blomkunnig som vet vad den heter?

    (jag tror den är champangefärgad och har blekrosa mitt)



     
    Sommarbrud 2013
  • Svar på tråden Vad heter rosen?
  • Sara1991

    Den är riktigt fin men lite tveksam hur den blir ihop med den lila rosen , dem är båda mycket snygga men väldigt olika i nyans då talet är mer aprikos i tonen :)

  • sirifredde

    Jag tänkte ha antigen eller. Vet du om florister har en talea likande ros inne så man kan få titta på den ?


    Sara1991 skrev 2012-09-18 17:32:23 följande:
    Den är riktigt fin men lite tveksam hur den blir ihop med den lila rosen , dem är båda mycket snygga men väldigt olika i nyans då talet är mer aprikos i tonen :)
  • Sara1991

    De kan hända men är inte så vanligt , de är en ganska vanlig ros men vanligtvis inte något man har i ditt vardagliga sortiment . Men gå till dem och be dem beställa hem så du får kolla på den :) de gör vi för brudar hela tiden :)

  • sirifredde

    Ok ja det ska ja ta ocg göra=) Vendela rosen är ju med fin =) skönt att man ÄNTLIGEN fått lite hum om vad man vill ha...


    Sara1991 skrev 2012-09-18 17:57:01 följande:
    De kan hända men är inte så vanligt , de är en ganska vanlig ros men vanligtvis inte något man har i ditt vardagliga sortiment . Men gå till dem och be dem beställa hem så du får kolla på den :) de gör vi för brudar hela tiden :)
  • Sara1991

    Vendela är tyvärr inte min favorit , tycker att själva utformningen av rosen inte är så snygg då fronbladen är lite vikta och den har rätt få kronblad , men de viktigaste är vad du tycker :) Rosen trust tycker jag är riktigt fin men den är då lite mer åt de rosa hållet :) Men de är creme färg du vill ha ?:)

Svar på tråden Vad heter rosen?