• FruNovember

    Fikagrupp i Göteborg kanske?

    Tänkte höra om det finns intresse för att träffas och fika, älta bröllopsplanering och livet i övrigt kanske? Alltid kul att prata med folk som också har huvudet fullt med färgteman och bordsplacering.. Kan kanske vara skönt för den övriga omgivningen också, med lite avlastning.. :-P Hoppas vi blir några stycken och kan ordna nåt

  • Svar på tråden Fikagrupp i Göteborg kanske?
  • Olaulin

    Låter bra! Ses vi utanför där då? För att vara på den säkra sidan, visst finns det bara ett Le Pain vid Vasplatsen? Det på Vasagatan? Så ni inte menar något annat än vad jag tänkte :)

  • Olaulin

    Åh, vad roligt ChristineL! Då får du berätta om hur det gick imorgon ;)

  • ChristineL

    Sex stycken brudar verkar vi bli då Glad Hoppas alla ser fram emot det lika mycket som jag!

  • Makeupmyday

    Va skoj! Vi väntar utanför då tills alla har kommit?

  • ChristineL
    Makeupmyday skrev 2012-09-09 10:17:59 följande:
    Va skoj! Vi väntar utanför då tills alla har kommit?
    Ja, det tycker jag absolut! Om nån blir sen så har ju alla mitt nummer iaf :) Ska bara se till så jag är på plats i tid ;)
  • ChristineL

    jag tackar också hemskt mycket för idag! Och på begärna kommer bild på klänningen jag kände mest för under provningen igår =)




     
  • gbg2012
    ChristineL skrev 2012-09-09 18:51:20 följande:
    jag tackar också hemskt mycket för idag! Och på begärna kommer bild på klänningen jag kände mest för under provningen igår =)



     
    Jättefin, vad lustigt jag har också provat en sådan klänning! =)
  • Olaulin

    Ja, tack så mycket för idag, det var väldigt trevligt! Vi får ta och boka in en ny fika framöver :)

    ChristineL, jättefin klänning!

Svar på tråden Fikagrupp i Göteborg kanske?