• Meliss­a1
    Äldre 5 Aug 22:04
    110625 visningar
    694 svar
    694
    110625

    linköpingsbrudar 2013

    Hej linköpingsbrudar! 

    Jag och min sambo är i full gång med planeringen för vårt bröllop juni 2013!
    Tänkte om jag kanske kunde samla ihop fler som gifter sig nästa år så vi ge varandra tips och ideer. 
    Har sett att det funnits fler trådar här för tidigare år men hittar ingen för nästa år.

    Kom igen nu brudar, hur långt har ni kommit på er planering så här långt? :D 

  • Svar på tråden linköpingsbrudar 2013
  • msjenn­ie
    Äldre 17 Oct 21:02

    CeciliaX hoppas du kan komma :)

    Angående dina placeringskortshållare så rekommenderar jag ett besök på www.formina.se
    de har lite olika pepparkaksformer så de kanske har ett mindre hjärtmått. 


  • Cecili­aX
    Äldre 17 Oct 21:05

    jannovich: ? mars, Linköping?


    Rosie: 18 maj, ??
    disneyprinsessan: 25 maj, ??, norrköping


    Tooie: 1 juni, stjärnorps kyrka, mjellerumsgården
    Melissa1:  15 juni, Kärna kyrka
    Hockeytjejen: 15 juni, Norrköping, ??
    Burre: 15 juni, Norrköping
    Marjasinus: 29 juni, Borgerlig vigsel i bersån utanför Slattefors magasin, fest inne
    Heobea: 29 juni, Kaga kyrka, Kaga
    fru S 12: ? juni, Linköping?


    AnnSofieS: 6 juli, Ryds kyrka, Landerydgården
    lurigmumin: 6 juli, Grebo kyrka, Gamla slottet Bjärka Säby


    CeciliaX: 3 augusti, Ö tollstad kyrka, Ö tollstad bygdegård (?)
    myzaan4: 3 augusti, Domkyrkan, Kornettgården
    msjennie: 10 augusti, Vårdsbergs kyrka, mc-klubb
    malli716: 24 augusti, Vårdsbergs kyrka, Slattefors magasin
    Kriun: 31 augusti, Vadstena
    Helèn123: ? augusti, Linköping?

  • Cecili­aX
    Äldre 17 Oct 21:08
    msjennie skrev 2012-10-17 21:02:15 följande:
    CeciliaX hoppas du kan komma :)

    Angående dina placeringskortshållare så rekommenderar jag ett besök på www.formina.se
    de har lite olika pepparkaksformer så de kanske har ett mindre hjärtmått. 
    ho ho, här snackar vi pepparkaksmått. Vilka roliga och fina det finns! Kan inte låta bli att bli lite sugen på julbak nu Tungan ute
  • Meliss­a1
    Äldre 17 Oct 22:44

    Jag kan bara den här söndagen dock. Jobbar helg annars. 

  • Tooie
    Äldre 18 Oct 10:17

    Söndagar blir lite svårt för för mig... :/

  • Heobea
    Äldre 18 Oct 10:33

    Formina har bra saker det. Älskar pepparkaksformer! Herregud! Pepparkakshus är nått jag verkligen älskar att göra varje jul. Ju knasigare desto bättre. Längtar också galet mycket efter jul. I år är jag dessutom ledig för första gången sedan 2005 (eller nått). Galet skönt att slippa plocka in jobbet i all julstress.

    28:e, hm, kanske det. Vi ska ev. åka och provköra en bil, men vi får se vilken av dagarna det blir. Men det vore trevligt. Tror inte jag får med sambon, han är ingen som träffas på stan och fikar med okända människor....

  • msjenn­ie
    Äldre 18 Oct 10:55

    Hmm... Verkar som att jag valde en dum dag. Jag kan inte alls den här helgen så därför valde jg helgen efter men om söndagar är svåra kanske vi ska titta på lördagen den 27:e istället? Vilka kan då?


  • Äldre 18 Oct 19:39

    Oh just nästa lördag ska jg iväg. Men vi kanske få ha flera träffar så alla kan var med =)

  • myzaan­4
    Äldre 19 Oct 07:49

    Söndagar funkar bäst för mig....men vi får nog ha flera träffar som AnnSofieS sa! :)

  • Tooie
    Äldre 19 Oct 08:51

    Svårt att passa in för alla såklart.. Det bästa är nog om vi har fler träffar som sagt :) lördagar funkar allra bäst för mig eller fredagar för den delen. Jag kan tänka mig att ha en träff hemma hos oss och då kan jag bjuda på fika också. Gäller bara att få till en dag.. Jag ska kolla närmare på ett datum lite längre fram. Vi har precis flyttat så vill gärna få mer ordning först.

Svar på tråden linköpingsbrudar 2013