• Jag han

    Vad är er favoritparfym?

    Vad gillar ni för parfym/parfymer?


     


    Är själv lite nyfiken på


    *escadas Magnetism


    *Hugo boss Orange


     


    Har inte testat dem än, men nåt gör mig nyfiken på dom :)

  • Svar på tråden Vad är er favoritparfym?
  • aviman

    Min absoluta favorit är Viktor&Rolf Flowerbomb!
    Köpte den första gången 2006 och har aldrig varit utan den efter det. Använder den mest på kvällen och vid speciella tillfällen eftersom den har en ganska "tung" doft :)

    På dagtid använder jag mest Calvin Klein In2U, eller DKNY Pure :) 


  • M040812J

    Escada magnetism är rätt kvalmig om jag inte kommer ihåg helt fel. Den är inte "blommig" som deras signaturdoft utan rätt tung. (syrran hade den ett tag)

    Men parfym är så personligt. Jag gillar "nyduschade" lukter Grace - Philosophy är min absoluta favorit. Luftig och fräsch. Många som påpekar hur gott jag luktar när jag har den, och ändå rätt ovanlig så man är ganska ensam om den! Svår att få tag i dock.
    Annars gillar jag Gucci - Envy me
    har en dior som är rätt tung som jag gillar också men används väldigt sällan då den är rätt mäktig.
    Clean-dofterna är goa de med, men alldeles för vanliga. Alla luktar "clean" nu för tiden.

    Aviman: Flowerbomb är underbar! 

  • åsissen

    Min favorit är Euphoria från Calvin Klein, får ofta komplimanger för att jag luktar gott vilket är trevligt tycker jag:)

  • 2 0 1 2

    Light Blue - D & G. Har använt nästan uteslutande den i elva år.

  • marielleangelina

    Min nya favorit är ganska otippad faktiskt! Body Shops "Moroccan Rose", godare än någon av mina märkesparefymer faktiskt. På andraplats kommer Gucci II

  • Chicita

    Jag har fastnat för DKNY.
    Egentligen de flesta av hennes dofter.
    Jag hade hennes röda äpple som bröllopsparfym.

    Men dagligen varierar jag med det rosa och det gröna äpplet. På bröllopsresan 2.0 så köpte jag även hem "golden delicious" och den är också så där fruktigt fräsch som jag gillar 
     

  • M040812J
    Chicita skrev 2012-06-27 22:17:30 följande:
    Jag har fastnat för DKNY.
    Egentligen de flesta av hennes dofter.
    Jag hade hennes röda äpple som bröllopsparfym.

    Men dagligen varierar jag med det rosa och det gröna äpplet. På bröllopsresan 2.0 så köpte jag även hem "golden delicious" och den är också så där fruktigt fräsch som jag gillar 
    Dom är också fina! Hade den gröna och kan fortfarande få nostalgiminnen när npn dpringer förbi med den! :)
  • Krystal

    Vardags parfymen...dom dagar jag har det på...är Paris Hilton (den första) men min favorit är Escada Ibiza Hippie, men då jag inte har mycket kvar av den så blir det vara vid speciella tillfällen den åker på.

  • TheD

    Givenchy!!!! Givenchy Very Irresistible (används fins finare tillfällen) & Very Irresistible Tropical Paradise används dagtid. fastnade för...hm vad hette den, också en Givenchy men det var Limited Edition och gick tillslut att inte få tag i :(

  • aniara

    Gucci Flora är min favorit. Bubblare på listan är Tommy Hilfiger Eau de Prep och D&G L'Imperatrice. Jag byter dofter ganska ofta då mitt doftsinne verkar förändras hela tiden. Det jag gillade för ett par år sen gillar jag inte alls nu.

Svar på tråden Vad är er favoritparfym?