• CoG

    Umebrudar 2013

    Det är ett tag kvar...
    Men kanske har vi blivit några från Umeå och dess närliggande byar här inne som gifter sig 2013?

  • Svar på tråden Umebrudar 2013
  • knackamackadam

    Kul att ni är nöjda! Huvudsaken att man vet vad det är man vill lägga mest på och satsar på det. Jag tycker också att han har mycket fina bilder. Det kommer säkert att bli väldigt bra! Vill man dessutom ha med fotografen hela dagen är det ju ännu viktigare att det är en fotograf som jobbar på ett sätt man gillar. Håller med dig om hans bildspråk! Jag fick hem min klänning igår och den var helt underbar. Precis som jag hade önskat! Skön att bära var den också, tur nog, för det var bara en bonus.

  • CoG
    Kaffegrus Vad härligt att det kändes bra och att han är bokad nu, det blir säkert hur bra som helst!

    Knackamackadam Jag vill också väldigt gärna se klänningen och vad härligt att du blev nöjd med den!
  • chrys

    Hej alla umebrudar!

    Gifter mig borgerligt i Sävar (förmodligen på mina föräldrars baksida) den 13 juli. Kommer även ha festen i Sävar.

    Min fästman är kanadensare och bor i Kanada så planeringen ser lite annorlunda ut för oss, haha.   

  • Kaffegrus
    chrys skrev 2012-11-09 15:10:19 följande:
    Hej alla umebrudar!

    Gifter mig borgerligt i Sävar (förmodligen på mina föräldrars baksida) den 13 juli. Kommer även ha festen i Sävar.

    Min fästman är kanadensare och bor i Kanada så planeringen ser lite annorlunda ut för oss, haha.   
    Så spennenda Skrattande Då får du dela med oss, så vi får se hur ett halvkanadensiskt bröllop går till Flört

    Då är vi i alla fall tre i denna tråd som gifter oss 13. juli. Hur ser det ut för dig så långt? Vad har du hunnit med?
  • CoG

    Hur många blir vi till helgen?

    Min blivande säger att det löser sig med barna och allt oavsett tid, det är inte så ota jag sticker i väg och gör något på egen hand.

  • Galathea

    Jag tittar nog in om det inte dyker upp något oväntat :) eventuellt kanske jag måste ha sonen med mig dock ^^

  • CoG
    Galathea skrev 2012-11-13 10:57:59 följande:
    Jag tittar nog in om det inte dyker upp något oväntat :) eventuellt kanske jag måste ha sonen med mig dock ^^
    :D
Svar på tråden Umebrudar 2013