• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • a ring on my finger
    VinterBrud2015 skrev 2014-06-01 10:58:40 följande:

    Nu har jag också hittat min klänning! =D 


    Enkel och stilren....jättefin och den sitter perfekt på dig!
  • a ring on my finger
    Emelie87 skrev 2014-06-01 17:37:43 följande:

    Äntligen får man visa upp sin klänning ordentligt =) Gifte oss 24 maj och jag hade denna vackra kopia (med lite ändringar) av Sincerity 3723. Mannen min är från Skottland och hade såklart kilt! 


     


    Bilderna är bara mobilbilder från vänner, fotografens bilder kommer om ett par månader och då kommer jag antagligen att lägga upp ett par bilder till ;)


    Grattis.

    Ni är både supersnygga och klänningen ser absolut inte ut som någon kopia!
  • VinterBrud2015
    a ring on my finger skrev 2014-06-02 09:22:16 följande:
    Enkel och stilren....jättefin och den sitter perfekt på dig!
    Tack snälla!
    Från början trodde jag aldrig jag skulle gilla en så simpel klänning men ju jag testade desto mer föll jag för dessa enkla siluetter :)
  • lantgrodan
    wictoriia skrev 2014-05-28 18:51:05 följande:

    Hoppar in och visar min fina bröllopsklänning, fram och baksida, jag älskar den. Här provar jag den första gången och blev helt förälskad. Så den ska ju sys upp till min rätta längd för så lång är jag inte ;) Den är inköpt på Anina i Helsingborg

    s


    Ååå, älskar din klänning!! Och den passar dig som handen i handsken :)
    Får jag fråga vad det är för märka på den och vad den kostade? :D
    Skulle helt klart kunna tänka mig en sådan!
  • Anettem
    lantgrodan skrev 2014-06-10 20:21:00 följande:

    Ååå, älskar din klänning!! Och den passar dig som handen i handsken :)

    Får jag fråga vad det är för märka på den och vad den kostade? :D

    Skulle helt klart kunna tänka mig en sådan!


    .

    Om jag inte har helt fel så är det en Alfred Angelo från hans Disneykollektion, fantastiska klänningar som tyvärr finns på väldigt få butiker. Men kolla in deras hemsida för de listar alla som har. :)
  • wictoriia
    Lantgrodan: Märket är Alfred angelo och den kostade 15000 kr. 
    Men den är värd vart enda krona jag älskar den, den är så himla fin, skön och bara så underbar. Jag prövade en massa nadra men denna som du säger satt som handen i handsken. Helt underbar :D
    Tack fina du :D
  • lantgrodan
    Anettem skrev 2014-06-10 22:00:52 följande:
    .

    Om jag inte har helt fel så är det en Alfred Angelo från hans Disneykollektion, fantastiska klänningar som tyvärr finns på väldigt få butiker. Men kolla in deras hemsida för de listar alla som har. :)
    wictoriia skrev 2014-06-10 22:14:14 följande:
    Lantgrodan: Märket är Alfred angelo och den kostade 15000 kr. 
    Men den är värd vart enda krona jag älskar den, den är så himla fin, skön och bara så underbar. Jag prövade en massa nadra men denna som du säger satt som handen i handsken. Helt underbar :D
    Tack fina du :D

    Tack för era svar!


    Blev helt frälst :D

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D