• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • lisskulla
    daniiel skrev 2012-05-21 16:44:57 följande:
    Nu har jag läste igenom alla 71 sidorna, igen, och räknade lite snabbt till att det är ca 130st brudar som lagt upp bilder på sig själv i sin brudklänning här och jag säger bara WOW! Vilka snygga brudar och vackra klänningar. Jag är så glad att jag startade denna tråden och att ni är så många som velat dela med er! Tack :)
    OCH snart snart är det 130!!! Den 29/5 är min dress klar hos skrädderiet, jag delar med mej av min nuna på etsy så länge:
    http://www.etsy.com/listing/83075276/9-inch-blusher-style-birdcage-veils

    och vad gäller tråden, ja det är JAG ingen annan
  • majflicka
    Chicita skrev 2012-05-21 11:05:43 följande:
    Kul att se alla vackra tjejer i sina klänningar...

    Den här tråden är en klar favorit även för mig som inte är ute efter att leta klänning längre. Men för er som är i shoppingtagen så måste det ju vara en guldgruva när man kan se klänningarna på människor som ser ut som en själv Solig 
    Håller helt med! Gift sen ett tag nu men är SÅ kul att se bilder på riktiga brudar i sina klänningar!=)
  • majflicka
    Lisapi skrev 2012-03-20 16:47:54 följande:
    Här är min klänning, Blue by Enzoani.

    (har dock BH på mig under klänningen vilket skapar de fina valkarna) 

     



     


    Åhhh så tjusig du är! Älskar tyllkjolar!:)
  • majflicka
    MrsSilfverblad2b skrev 2012-03-21 21:24:43 följande:


    Mkt smickrande!
  • tesso77
    4
    chrpe skrev 2012-05-21 15:49:47 följande:
    vad fina ni är! Jag skulle vilja se ditt armband och frisyr tydligare. Går det? =)
    Jag har inte fler bilder just nu, väntar på alla bilder som fotografen tog. Kommer nog i veckan så jag lägger ut fler då Glad armbandet är egendesign. 3 rader med sötvattenspärlor, 4 "diamant" bollar i (två för mina barn, en för min man och en för mig)  och 5 små "diamant" ringar (för maj månad) och sedan är de förende med ett hjärta.
  • anette83
    Doofie skrev 2012-05-20 16:30:56 följande:
    Igår var jag och provade brudklänningar till vårt vinterbröllop 2013, tänkte bara prova och sen beställa senare på nätet... En spetsdröm hade jag siktet inställt på helt och fullt. Men sen tog jag på mig denna och tänkte bara: men oj, wow! Kände mig som en kejsarinna, eller drottning.
    (Om ni undrar varför jag hela tiden står med händerna bakom ryggen så är det för att den är för stor och ska sys in ;)


     


     


    Verkligen är supersnygg klänning och väldigt ovanlig. Får man fråga vad det är för märke och modell på den?!Solig
  • 987654321
    tesso77 skrev 2012-05-21 21:00:54 följande:
    Jag har inte fler bilder just nu, väntar på alla bilder som fotografen tog. Kommer nog i veckan så jag lägger ut fler då Glad armbandet är egendesign. 3 rader med sötvattenspärlor, 4 "diamant" bollar i (två för mina barn, en för min man och en för mig) och 5 små "diamant" ringar (för maj månad) och sedan är de förende med ett hjärta.
    Åh va fint det låter! Det armbandet vill vi verkligen se närmre bild på!!
  • lisskulla
    MrsSilfverblad2b skrev 2012-05-22 13:28:15 följande:


    Så här såg jag ut 12 maj!
    12-05-12
    Bland det snyggaste jag sett i år. Ditt håt, enkelheten, klänningen i bakgrunden. Sjuuuuuuuuukt snyggt och stylish. Som klippt ur StyleMePretty.
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D