• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • chrpe

    Jag fick besked igår om att min klänning kommit. Ska åka dit på onsdag eller torsdag och prova den i min storlek. Provade den i 40 men beställde 36. Ska bli såå spännande. Hade gärna åkt och provat idag men är nyopererad i foten och kan inte ha foten i lågt läge. Är så nervös att den inte blir bra innan bröllopet. Just nu kommer jag vara "handikappad" i ca 6-8 veckor. Gifter mig 21/7. Jag har massa skruvar och stift i foten som sticker ut ur huden. Usch!!! Nu kom jag in i andra banor och tyckte synd om mig själv, hur som helst ska jag ta kort och lägga upp i nästa vecka. Sorry ville inte hi-jacka tråden.

  • Chicita
    chrpe skrev 2012-04-28 13:35:33 följande:
    Jag fick besked igår om att min klänning kommit. Ska åka dit på onsdag eller torsdag och prova den i min storlek. Provade den i 40 men beställde 36. Ska bli såå spännande. Hade gärna åkt och provat idag men är nyopererad i foten och kan inte ha foten i lågt läge. Är så nervös att den inte blir bra innan bröllopet. Just nu kommer jag vara "handikappad" i ca 6-8 veckor. Gifter mig 21/7. Jag har massa skruvar och stift i foten som sticker ut ur huden. Usch!!! Nu kom jag in i andra banor och tyckte synd om mig själv, hur som helst ska jag ta kort och lägga upp i nästa vecka. Sorry ville inte hi-jacka tråden.
    Vill du prata fotkirurgi så skicka ett mess... 
    En av AT-läkarna på kirurgen här baserade sin avhandling på min fot Flört 

    Krya på dig. Ska bli kul att se bild på dig i din klänning sen (alltså just den klänning du ska ha på din dag) Glad 
  • Lillkrissan


    Här är min älskade klänning som jag beställde från ebay!
    Då jag vart kär i bilden första gången jag såg den och älskade färgerna så struntar jag i att den inte är vit.
    Den här klänningen är jag!! :D
    Nu har jag dock ett problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med.
    Behöver ha en underkjol till den då jag tror det blir snyggare, har ni någon bra ni kan tipsa om?
    För jag har noll koll när det gäller detta :P
  • Mrs S 2012
    Lillkrissan skrev 2012-04-28 14:30:16 följande:


    Här är min älskade klänning som jag beställde från ebay!
    Då jag vart kär i bilden första gången jag såg den och älskade färgerna så struntar jag i att den inte är vit.
    Den här klänningen är jag!! :D
    Nu har jag dock ett problem som jag hoppas att ni kan hjälpa mig med.
    Behöver ha en underkjol till den då jag tror det blir snyggare, har ni någon bra ni kan tipsa om?
    För jag har noll koll när det gäller detta :P
    Läcker klänning!

    Jag köpte denna http://www.ebay.co.uk/itm/220971278915?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
    Det blev ca 150:-
    Den såg enormt stor ut när jag först provade den, men under klänningen blev det jättebra! Tog typ 3v att få den.
  • Mrs S 2012

    Hm.. vet inte om det går att klicka på länken ovan men den kallas för  3-Layer Tulle Hoopless Petticoat Underskirt ,good price

    Säljaren heter jinhui_8989

    Lycka till!

  • MillanM

    Här är min! :) Blomman är numera borttagen och längden ska förstås fixas till. Har gått ner lite i vikt så klänningen ska även läggas in i midja, höft och vid byst.


  • SannaV
    blackopal skrev 2012-04-26 09:39:24 följande:
    Jag tycker den sitter kanon som den gör! Du behöver inte alls bli av med några kilo.
    Det är ju din vackra timglasfigur som gör att den sitter så j*kla snyggt! :D

    Tack så mycket va gulligt! :)


     

  • SannaV
    Brud 121212 skrev 2012-04-26 14:58:31 följande:
    SannaV skrev 2012-04-25 22:24:04 följande:Vart sitter dem kilona?
    Klänningen sitter som en smäck på dej och du kommer bli en fantastiskt vacker brud =)
    Gud va gulligt av dig! För att vara helt ärlig så saknas det lite bak på klänningen. Därför behöver jag bli av med några kilon, så kommer den att sitta ännu bättre. :)
  • Linsan


    Här är jag i min klänning. Den ska läggas upp lite och ett par kilo ska bort, sedan blir den perfekt!
Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D