• daniiel

    Visa DIN brudklänning! :D

    Jag vet att det finns trådar där det visas upp klänningar. Det finns också en tråd där man visar upp sig som brud. Jag skulle vilja att denna tråden var ett mellanting. I brudklänninstrådarna är det många som visar upp modellbilder med klänningar och skriver "Jag ska ha denna klänningen." och det är ju jätteroligt visserligen, men jag tycker det är roligare med bilder där personen i fråga bär klänningen.

    Nu vill jag se dig i din klänning! Solig

    Oavsett om du redan är gift eller ska gifta dig. Oavsett om den är köpt i brudbutik, på blocket, på HM eller beställd från Kina, ja eller om den är vit, röd, rosa eller någon annan färg. Jag hoppas att ni vill visa upp er i er underbara brudklänning Skrattande

    Jag är redan gift sedan ett tag tillbaka och såhär såg jag ut i min, Kinaköpta, brudklänning.



    Nu hoppas jag som sagt att du vill visa dig i din! GladTRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-03-20 12:44
    Påpekar igen att du ska bära klänningen (ha den på dig) på bilden/bilderna som du lägger in här! :)

    I annat fall hänvisar jag till de andra "brudklänningstrådarna" som finns.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-09-26 17:58
    Jag påminner om något som många redan skrivit:

    Snälla - när ni citerar inlägg.
    -Plocka bort bilderna från inlägget ni citerar (markera och ta bort)
    -Alternativt, förminska bilderna (Markera och dra i ena hörnet)

    Om ni inte kan göra något av ovanstående saker så skriv personens nick i fet-text i början av inlägget istället så slipper det bli så rörigt.
  • Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D
  • Sarus
    knyttan skrev 2012-03-24 18:54:12 följande:
    Här är min klänning med mig i Kyss


    Så fin. Väldigt söt!
  • LillaC

    Vilken bra tråd, och vad fina klänningar alla har! Här kommer min. Axelbanden ska kortas och så måste jag hitta en rejäl underkjol så jag inte visar trosorna Glad. Jag ska gifta mig litet och enkelt inför närmaste familjen, totalt ca 10 pers så jag ville ha en enkel klänning. Hade egentligen tänkt korta den men igår när jag provade den för första gången i rätt färg så kändes det så sorgligt att kapa den... blir det för överdrivet att ha långklänning på ett så pass litet bröllop?



  • Zara81


    Jag har raderat de bilder jag hade med mig själv i brudklänningen för att min M2b inte ska råka se dem. Men här kommer en bild.

    Jag kommer INTE att ha blomman och handskar till. Denna enkla klänning kommer att kombineras med stora smycken.
  • Chicita
    LillaC skrev 2012-03-25 09:43:05 följande:
    Vilken bra tråd, och vad fina klänningar alla har! Här kommer min. Axelbanden ska kortas och så måste jag hitta en rejäl underkjol så jag inte visar trosorna Glad. Jag ska gifta mig litet och enkelt inför närmaste familjen, totalt ca 10 pers så jag ville ha en enkel klänning. Hade egentligen tänkt korta den men igår när jag provade den för första gången i rätt färg så kändes det så sorgligt att kapa den... blir det för överdrivet att ha långklänning på ett så pass litet bröllop? 
    Nej det är aldrig fel att ha en lång brudklänning. Och den gör sig väldigt bra som lång, så jag skulle behålla den.
    Möjligtvis kan du kapa den senare och använda den som kortare festklänning?
    Jag vet ju inte vad det är för tyg i den men det kanske går att färga om du inte vill behålla den vit i så fall, så har du mångårig nytta av din fina klänning också  Glad
  • Chicita
    Zara81 skrev 2012-03-25 10:03:37 följande:
    Jag har raderat de bilder jag hade med mig själv i brudklänningen för att min M2b inte ska råka se dem. Men här kommer en bild.

    Jag kommer INTE att ha blomman och handskar till. Denna enkla klänning kommer att kombineras med stora smycken.
    Hela poängen med den här tråden är ju att visa upp sig själv i klänningen så man ser hur den sitter på andra än modeller.
    Det finns massor med andra trådar för de som vill visa upp själva klänningen annars...
    Så nu vill vi se dig i din klänning.
    Gör om - gör rätt Flört 
  • LillaC

    Tack för svar Chicita! Jo jag behåller den nog lång, har nog inte hjärta att kapa den . Och den faller så fint när den är lång. Bra idé att färga den sedan, har dock ingen aning om tyget går att färga eller inte...är inte så hemma på sånt

  • Chicita
    LillaC skrev 2012-03-25 17:30:40 följande:
    Tack för svar Chicita! Jo jag behåller den nog lång, har nog inte hjärta att kapa den . Och den faller så fint när den är lång. Bra idé att färga den sedan, har dock ingen aning om tyget går att färga eller inte...är inte så hemma på sånt
    Är den lite för lång som den är nu, eller ser det bara så ut?
    För om du måste korta den lite, så kan du spara det som kapas av och prova att färga det, så ser du ju hur det blir i så fall Solig 
  • Linsan
    LillaC skrev 2012-03-25 09:43:05 följande:
    Vilken bra tråd, och vad fina klänningar alla har! Här kommer min. Axelbanden ska kortas och så måste jag hitta en rejäl underkjol så jag inte visar trosorna Glad. Jag ska gifta mig litet och enkelt inför närmaste familjen, totalt ca 10 pers så jag ville ha en enkel klänning. Hade egentligen tänkt korta den men igår när jag provade den för första gången i rätt färg så kändes det så sorgligt att kapa den... blir det för överdrivet att ha långklänning på ett så pass litet bröllop?



    Jättefin klänning som helt klart ska behållas lång enligt mig! Var har du köpt den?
  • LillaC

    Men åh vad du är smart! Skrattande Det var ju en jättebra idé. Den är alldeles för lång, även om jag inte har skor på mig på bilden så kommer det nog ändå bli tyg över. Så det ska jag absolut göra.

  • LillaC

    Linsan: Tack, vad glad jag blir . Det är en Party-Line modell 6.1157, har köpt den på en fest/brudbutik i Örnsköldsvik.

Svar på tråden Visa DIN brudklänning! :D