• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • vinterfrost
    Pekkiisch4 skrev 2012-10-23 12:35:17 följande:
    Vinterfrost: jaha är ganska förtjust i grönsaksbiffar jag :)
    Mina tankar har själv snurrat på kanske rödbetsbiffar eller kikärtsbiffar.. Har du någon favorit? Recept? :)
  • Pekkiisch4

    Svårt och lägga in från mobilen, men om du går in på kokaihop så finns ett recept som heter morotsbiffar. Det receptet är helt okej. Dock är min pappas fru bäst på såna och har inte det receptet tyvärr :)

  • teddy

    Jo jag tror att många känner igen sig i det där med att inte känns sig fin eller inte riktigt vara sitt bästa jag... o som ni säger, man vill ju stråla på sin bröllopsdag! Själv försöker jag vara "nyttig" nu... från o me den 1 oktober till o med bröllopsdagen den 1 december har jag bestämt mig för att vara "nyttig", men såklart går man i sin egen fälla ibland! O vissa dagar e så jobbiga o jag e så trött för närvarande, plus att jag har en förkylning att dra på, så vissa dagar fuskar jag allt...
    Jag känner inte att jag behöver gå ner i vikt, men jag vill att kroppen ska må bra o så handlar det framförall om huden, min hy e så beroende av vad jag stoppar i mig! Så jag förösker så gott jag kan... tacka vet jag alla clementiner och apelsiner som e goda nu! :) Hehe!

    Skickade förresten in hindersprövningen idag! :) Spännande! Ett steg närmre lixom...

     

  • teddy

    Förresten ja, våra ringar! Va ju de jag skulle göra ju! :)
    Jag e jättenöjd, va så sjukt nervös för om den skulle passa, men de gjorde den o jag tycker de e så fina! :)
    Min är i silver med en sten o blivande mannens i titan, därför e hans lite mörkare...


  • Pekkiisch4

    Teddy: ja clementiner och apelsin är det bästa ! ;) själv har håg absolut choklad-förbud !! Min hy blir hemsk av det !

  • hallonfrossa

    TEDDY: super fina ringar!! Förstår att du är nöjd!! 😊

  • hallonfrossa
    vinterfrost skrev 2012-10-23 10:38:12 följande:
    Vad tror ni om det? Sen har vi 5 vegetarianer - har ni någe förslag på vad man kan servera dem till potatisgratängen i stället för köttet. Är inte så intresserade av quorn produkter då jag vet att svärmor inte är så förtjust i det.. 
    Åh!! det finns ju så mycket gott!!

    - grillad halloumi ost
    - olika grillade grönsaker kan ju vara väldigt gott till potatissallas.
    - Vegetariska ost Quesedillia
    - man kan ju även panera ost och steka eller fritera ,typ chévre, passar oxå bra till potatisgratäng :)
    - Gönsaksbiffar.

    i den vegetariska världen finns egentligen inga hinder utan prova att blanda och se vad som blir gott, roligt att experimentera Skrattande

    Lycka till!!
    zoooda skrev 2012-10-22 20:46:35 följande:
    usch har hamnat i nån svacka där ja inte alls trivs med mig. känner mej tjock och osexig istället för bröllopfin :/
    det blir sånt fokus på utseende hur man än vrider o vänder på  det käns det som... all osäkerhet jag har inför mig själv kommer upp till ytan..
    känns tråkigt :( 
    Ja du Zoooda, du är inte ensam, även om man går ner i vikt så hittar man alltid skavanker, men på din dag kommer DU att vara finast av alla, försök se dig lyckligt lottad som har hittat en man att bli älskad av, som sätter dig på pedistal och beundrar och älskar dig hur du än ser ut, för i hans ögon kommer du alltid att vara vackrast.
    Oftast är det bara dessa nedrans "kvinno demoner" som sätter kännslorna i svaj, du är BRA, du är VACKER, och du kommer att ta alla med storm på din dag!! Hjärta 

    Och det gäller er ALLA, tjejer!!Glad 

    FREMM:
    Tack , älskar mina smycken över allt annat, har köpt dom av en tjej här på BT, vet inte vart de kommer ifrån, och det står tyvärr inget märke på dem heller.
    Lycka till i letandet Skrattande 
  • Minuz

    hallonfrossa - ska ta fler bilder i em på slöjan....... Har jobbat som tusan därav har jag ej hunnit svara än

  • hallonfrossa
    Minuz skrev 2012-10-24 11:33:45 följande:
    hallonfrossa - ska ta fler bilder i em på slöjan....... Har jobbat som tusan därav har jag ej hunnit svara än
    Okej, låter bra det, Jag väntar... haha, skulle gärna vilja se den på om det går :D
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????