december brudar 2012, var är ni?????
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)
Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!
Föresten, var det någon här som sålde slöjor??
hallonfrossa - jag har x antal slöjor att sälja..... mycket fint ni har gjort. skriver från mobilen vilket jag hatar..... men måste bara berätta att igår kom ansökan från prv . vårat andra förslag kommer att kunggöras . så spännande ...... men det hipp.hinner inte bli klart till bröllopet. hur gör man då med gubbens efternamn ändring ?
Satt och spontanpysslade i går, fick en snilleblixt och tyckte dem blev bra, är tänkt att näbbarna ska ha varsin runt handleden i stället för en bukett, tyckte det verkade vara en ide då det är lite lättare atthålla reda på.
Vad tycker ni??
Vinterfrost: vilka länder skickas varan ifrån, från tex Kina ska man räkna 15-20 arbetsdagar! Från England går det fortare, ca 1-2 veckor
Hallonfrossa: jätte fina :)
ang hindersprövningen... det går nog bra i vilket efternamn som helst, de går ju efter personnumret... å det är ju detsamma. =)
Vi har fortf inte bestämt oss hur vi ska göra med efternamnet. Hans, mitt, hans mammas flicknamn, min mammas flicknamn eller något helt nytt och eget. Suck... tiden tickar iväg.
Hur lång tid tar det hos PRV?
Om man bara ska ändra till mors flicknamn så räcker det ju med anmälan till skatteverket, någon som vet hur lång tid det tar?