• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Jenny121212

    Får be om ursäkt igen för att det inte blir några mellanrum, funkar inte på ipaden:(

  • teddy

    Ang mig själv har jag tänkt att:
    sola lite smått nu innan, dock inte för mycket hehe!
    sen e jag ju klart extra noggran me hyn nu dessa månaderna innan, tvättar mig ordentligt, smörjer, o har en bra mjuk peling jag kör kanske varannan vecka... får ju inte bli för ofta heller.
    Sen scrubar jag kroppen lite då o då och tvålar in mig me såna tvätthandskar ibland när jag duschar, de e jättebra tycker jag.

    På själva dagen kommer jag sminka mig själv men få frisyren gjord av en frisör.
    Jag tror nog jag bara filar och målar naglarna själv... silvernagellack e tanken, fint men inte för utstickande. 

    ja, de va nog de... :)

    Ang soldusch har jag aldrig provat de o skulle nog aldrig våga heller! :P
    Föresten... e de nån som har/kommer bleka tänderna??
     

  • Minuz

    Här kommer lite som jag sysslat med.....
    Sorry ni tjejer som läser samma trådar som jag....  Obestämd     Pappersstrutar till godisbordet


     

    Inbjudan postas idag så nu kan jag börja med resten av pysslet, då vår "lilla" hemlighet inte längre är hemlig...... Är nervös nu när jag ska skicka inbjudningarna...... GULP! Vad ska alla säga?!


  • lycklig01

    Åh vilken bra idé med strutar till buffén, jag snor den idé, hoppas det är okej :) kul att skicka ut inbjudningarna, vi har ju redan fått alla svar, jag kunde inte hålla mig från att skicka ut! ;) du går berätta sen vad alla sa :)


  • zoooda
    teddy skrev 2012-10-09 17:48:19 följande:
    Aaaah, så har jag fått tag på en tårta igen!!! :)
    Phuu!

    På tal om något helt annat... jag letar efter ett snyggt vitt typ nattlinne/babydoll till natten, men jag kan inte hitta nåt bra alls! Allt e antingen totaltantigt eller tvärtom... superdupersexigt så de nästan blir läskigt, men hål både här o där! Vet ni var jag kan leta?
    hittade ett jättefint på twilfit.. vitt lite spets lår-långt o bra stöd för byst.. :)
  • teddy
    zoooda skrev 2012-10-10 18:32:45 följande:
    hittade ett jättefint på twilfit.. vitt lite spets lår-långt o bra stöd för byst.. :)
    ååh va bra, tack för tipset. ska kolla de :)
  • teddy

    ååh ja, jag måste skryta lite om min blivande också! ;)
    Han har fixat stubbar som vi ska ha tårtorna på och ved till våra eldkorgar och han har fixat en som kommer filma vigseln! Ibland känns de som att de bara e jag som gör saker, men så e de inte o de e tur! :P Hehe...
    Just de där med att filma vigseln tycker jag e rätt viktigt! 

  • Jenny121212

    Vad roligt med stubbar till tårtorna:) lät väldigt fint Teddy. Och vilka fina inbjudningskort Minuz. Gillade också iden med strutar till godiset, funderar också på att sno den. Var o pratade med prästen idag. Han är himla mysig och väldigt rolig så det kommer absolut att bli en lättsam stämning redan i kyrkan. Känns skönt.

  • lycklig01

    förstår dig teddy, vi har också haft ett snack här hemma om att vi faktiskt är två som ska gifta oss! Jag gör det mesta för att jag tycker det är kul, men en del vill jag dela ansvaret på, så han har fått ta en del saker och det känns bra! skönt att inte behöva göra allt! samtidigt vet jag att jag är sån perfektionist/kontroll behov att jag vill ha det på mitt sätt, och då är det lättare att jag gör det själv eftersom att jag vill ha allt perfekt! så jag förstår honom att det är jobbigt att inte veta vad som duger! jag försöker släppa på kontrollen och ge han frihet


  • vinterfrost

    Ojoj vad ni skriver.. Vet inte vem som har skrivit vad men..

    godisbuffe ja, det ska vi oxå ha. Vi var lite sugna på samma med att ha brudens favorit osv.. Pappers muggar var en bra ide tycker jag. 

    Ang männen så tänkte jag på samma idag när jag städade vad gör era män? Min har (oxå) fixat stubbar, sen ska han fixa alkoholen, musik och lite små fix

    Till mig jag gör som vanligt, har ganska bra hy som det är och jag tror den inte skulle gilla om jag mixtrar med den för mycket. Ska sola lite och fortsätta träna. Fixar naglarna på något sätt, plocka ögonbrynen. På dagen D så blir jag sminkad och får håret fixat.  :)

    Mantel börjar ta form nu. Måste hköpa ett spänne. Fixa kanter och sy fast luvan :) 

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????