• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Minuz
    vinterfrost skrev 2012-08-22 16:01:47 följande:
    WII tjoho studsar och hoppar!! Min klänning har kommit!! Ser jättefin ut Var lite orolig at den skulle vara en katastrof (kinaklänning) hahaha
    iiiiihhh

    BILDER BILDER BILDER!!!!!!!!!!!!!
  • vinterfrost
    Minuz skrev 2012-08-22 16:32:53 följande:
    iiiiihhh

    BILDER BILDER BILDER!!!!!!!!!!!!!
    Kommer det kommer! Ska bara ha någon som hjälper mig och knyta den ordntligt
  • Thailand 121212
    jonnagoransson skrev 2012-08-20 08:26:17 följande:

    Hejsan!


    Vårt bröllop kommer att bli giltigt samma dag, så vi behöver inte göra det hemma också, så det känns kul för det är ju lite de som är grejen med 121212 tyckte vi =). Vi kommer vara nere mellan den 28/11 tom 5/1 så vi kommer också vara på lanta över jul och nyår, vi ska iväg lite i mellan dagarna och innan jul, men kommer tillbaka till koh lanta den 22 och åker igen den 27. Vi kommer befinna oss på long beach på ett ställe som heter Funkey Fish, så kom gärna förbi där, vi är alltid där =) Hur länge kommer ni bli där nere?


    Hej igen!


    Vi hittade ingen (svensk arrangör) som kunde lösa det "på riktigt", så för oss blir det en cermoni men vi kommer ändå räkna det som vår bröllopsdag även om vi för göra det borgerligt hemma innan eller efter.


    Vi kommer vara i Thailand 7 december - 2 januari men vi kommer åka runt lite, så vi kommer vara på Lanta mellan 21-28 december och vi kommer bo på Goodays Lanta Resort, oxå det på Long Beach, kul, då kanske vi kan ses!


    Hur går det med planerna annars för er? Hur många blir ni? Hur gör ni med mat å tårta osv?


     

  • MatildaMattias

    Här kommer en bild på mig i min klänning. Jag ser en aning stel ut och klänningen är absolut vackrare i verkligheten. Bak är ett släp och snörning i ryggen. Tyckte att den blir extra fin på vinterbröllop med alla silvriga detaljer. :)


  • vinterfrost
    MatildaMattias skrev 2012-08-22 18:25:25 följande:
    Här kommer en bild på mig i min klänning. Jag ser en aning stel ut och klänningen är absolut vackrare i verkligheten. Bak är ett släp och snörning i ryggen. Tyckte att den blir extra fin på vinterbröllop med alla silvriga detaljer. :)

     


    Jättefin!! Har oxå silverdetaljer på min!

    Åker till syrran imorgon då ska hon hjälpa mig och prova den o då fotas den ordentligt..
     
  • Fremm
    MatildaMattias skrev 2012-08-22 18:25:25 följande:
    Här kommer en bild på mig i min klänning. Jag ser en aning stel ut och klänningen är absolut vackrare i verkligheten. Bak är ett släp och snörning i ryggen. Tyckte att den blir extra fin på vinterbröllop med alla silvriga detaljer. :)


    Den ser jättefin ut!! Gillar oxå silverdetaljer och håller med om att det passar extra bra i vintertid. Har oxå valt en med silver detaljer och jag väntar spänt på att den ska komma hem! :)
  • teddy

    Åhh va roligt när det händer massa saker i tråden! :) Har inte varit inne på några dagar o nu bara sprutar de haha! De låter som om alla kommit in i någon slags racer-tid då mycket blir gjort! haha!

    Ang psalmer ska vi ha 411, gud har omsorg, och 297, härlig är jorden. 297 är för mig en julpsalm o typ den enda psalm min blivande kan, så den var given i sammanhanget! :) och 411 är både min o min pappas favorit, o de e pappa som ska viga oss så de e ju kul! :)
    Vi har inte bestämt utgång än men vår ingångslåt är denna, på orgel
     
    ">

    ">The Legend of Zelda Theme - YouTube

     Solosånger är en låt min mamma har gjort och come what may och kärleksvisan! :) De e visst populära här förstår jag, hihi! :) Men det är så kul att kunna använda en sång som mamma har skrivit, de blir lixom lite extra fint då på nåt sätt! :) det är mina systrar/tärnor som ska sjunga... :)

    O det är roligt att läsa att vi är några stycken som ska ha silverdetaljer på klänningarna för att det känns lite vintrigt, ska jag me! :) Jag ska in och testa min klänning imorgon, e så spänd! Hoppas hoppas hoppas den passar fortfarande, hahaha! Har inte testat den sen jag köpte den i oktober förra hösten! :P

    Sen är det ju det här me efternamn o så som ni nämnt lite här ovan...  Kan man fixa hindersprövningen o sen skicka in om de nya efternamnet?? Minuz, hur tänker ni göra me efternamnspappren o hindersprövningen? 

    Har förresten varit och möblerat i vår festlokal idag! Efter mycket om och men fick vi det att funka! Är en rätt liten sal o vi kommer bli rätt många, men som sagt, de gick! :) Va trötta o nöjda efteråt haha!

    Kram alla och hoppas alla planer går som planerat! :) 

Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????