• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • teddy

    MalinD och hallonfrossa, välkomna och vaarsågod! ;) (kopiera och fyll i)
    Många decemberbrudar nu! Så roligt! :)

    121201 
    minuz Mönsterås 
    Lycklig01, Norrbotten 
    teddy, Skåne :) 

    121208 
    Vinterfrost, Rosersberg
    Jonna1983, Dalarna (Vi fick byta datum för att fina lokalen var ledig då, tur kyrkan forfarande fanns!)

    121212 
    Memsan, Norrköping 
    Pekkiisch4 Oskarshamn 
    Jenny121212 Falkenberg 
    SkövdeSophie Skövde

    121215 
    sajenthi, Uppsala 

    121222 

    121229 
    Arioso, Värmland
    decemberbrud 12, skåne
    Smulan8118, Linköping
    Blivandebrudsuzette, Örebro

    121231
    Teza, Torshälla

  • teddy

    ...jag känner mig också lite stressad just nu... men jag vet egentligen inte riktigt va jag kan göra...!

    Har ni lyckats boka hotellnatt än?? 

  • jonnagoransson

    Vi gifter oss 121212 nere i värmen i Thailand, så jag planerar för fullt för ett strandbröllop.


    Vi har också mörk lila som tema och det är inga problem att hitta saker! Rekomenderar alla ebay, köpt massa grejer därifrån som inte alls är dyra om man jämför med priserna i Sverige. Där finns mycket som är mörklila också!

  • lycklig01

    Vi kommer inte boka hotell, förhoppsningsvis håller festen på länge så känns onödigt att boka hotell för att sedan komma dit sent! Vi kommer istället göra extra mysigt hemma med god färdig frukost och sånt och sedan boka hotell helgen efter bröllopet för att hinna njuta ännu mera :)


  • hallonfrossa

    121201 
    minuz Mönsterås 
    Lycklig01, Norrbotten 
    teddy, Skåne :) 
    Hallonfrossa, Nyköping

    121208 
    Vinterfrost, Rosersberg
    Jonna1983, Dalarna (Vi fick byta datum för att fina lokalen var ledig då, tur kyrkan forfarande fanns!)

    121212 
    Memsan, Norrköping 
    Pekkiisch4 Oskarshamn 
    Jenny121212 Falkenberg 
    SkövdeSophie Skövde

    121215 
    sajenthi, Uppsala 

    121222 

    121229 
    Arioso, Värmland
    decemberbrud 12, skåne
    Smulan8118, Linköping
    Blivandebrudsuzette, Örebro

    121231
    Teza, Torshälla

  • hallonfrossa
    teddy skrev 2012-08-13 12:51:47 följande:
    ...jag känner mig också lite stressad just nu... men jag vet egentligen inte riktigt va jag kan göra...!

    Har ni lyckats boka hotellnatt än?? 
    Vi har bokat hotell, men bestämde oss för att ta dagen efter bröllopet, känns dumt att checka in vi 00.00 och sedan checka ut vid lunch dagen efter, vill ju verkligen spendera hela dagen där med M2B så det blir söndag till måndag i bröllopssuiten för oss Hjärta
  • vinterfrost

    Vi har inte bokat hotell ännu men vi tänkte iallafall göra det eftersom vi kommer troligtvis ha hela huset fullt med folk..
     

  • teddy
    vinterfrost skrev 2012-08-13 22:00:02 följande:
    Vi har inte bokat hotell ännu men vi tänkte iallafall göra det eftersom vi kommer troligtvis ha hela huset fullt med folk..
    ja, haha, o vi kommer ha folk i vår lägenhet så de blir nog hotell för oss... har inte hittat nåt bra än dock... finns inget inom vår budget som klarar av våra krav, hehe! ;)
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????