• Beccastina

    december brudar 2012, var är ni?????

    Vi skall gifta oss 12-12-12 vilket faller sig väldigt naturligt då vi blev tillsammans 12/12-06 :)

    Kyrkan är bokad, Tärna och Bestman är utsedda och de har tackat ja, nu återstår "bara" resten!

  • Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????
  • Pekkiisch4

    Tänkte ge lite insperation till turkost och vinter, dock blir ju känslan kall, men det är snyggt :)











  • lycklig01

    jag har någon 3-månader kvar kris! Känner mig otroligt uppstressad över allt som måste göras...Min m2b tycker att man kan göra allt på 2 veckor! Aaaa...det går verkligen inte! Måste skrivaa ner en ordentlig lista nu där det står med allt som ska göra och fixas så jag har bättre överblick!


  • MalinD

    Jag tänkte hänga på här men känner mig väldigt efter - min sambo friade i fredags och vi bestämde oss för att gifta oss i december! Mycket mycket att göra och planera! 

    På en gång bestämde vi mörklila och grönt som färger men blir lite orolig nu när jag läser att det är svårt med lila... Hoppas det ska gå ändå!

    Jag ska strax prata med chefen och få veta när jag kan vara ledig, lutar åt bröllop antingen 1/12 eller 15/12. Spännande!!! 

  • vinterfrost
    MalinD skrev 2012-08-13 00:54:41 följande:
    Jag tänkte hänga på här men känner mig väldigt efter - min sambo friade i fredags och vi bestämde oss för att gifta oss i december! Mycket mycket att göra och planera! 

    På en gång bestämde vi mörklila och grönt som färger men blir lite orolig nu när jag läser att det är svårt med lila... Hoppas det ska gå ändå!

    Jag ska strax prata med chefen och få veta när jag kan vara ledig, lutar åt bröllop antingen 1/12 eller 15/12. Spännande!!! 
    Grattis och välkommen! Tror inte lila är några jätte problem eg då det verkar vara en ganska vanlig bröllopsvärg ändå. Däremot kan ju mörklila vara lite svårare än ljust lila..
    lycklig01 skrev 2012-08-12 22:23:22 följande:
    jag har någon 3-månader kvar kris! Känner mig otroligt uppstressad över allt som måste göras...Min m2b tycker att man kan göra allt på 2 veckor! Aaaa...det går verkligen inte! Måste skrivaa ner en ordentlig lista nu där det står med allt som ska göra och fixas så jag har bättre överblick!
    Ingen kris här ännu iallafall. Men efter 10 år med m2b så har jag lärt mig och inte stressa FÖR mycket. Han är lugnet själv

    Igår fick jag äntligen till det med inbjudningarna. Så nu är de utskrivna. Nu ska de bara skäras, stansas, monteras, stämplas, adresseras och frankeras Men det ska bli ka´lart i veckan. Imorgon börjar dottern på dagis igen och då han man kanske pyssla i fred en liten stund hihi
  • lycklig01
    MalinD skrev 2012-08-13 00:54:41 följande:
    Jag tänkte hänga på här men känner mig väldigt efter - min sambo friade i fredags och vi bestämde oss för att gifta oss i december! Mycket mycket att göra och planera!

    På en gång bestämde vi mörklila och grönt som färger men blir lite orolig nu när jag läser att det är svårt med lila... Hoppas det ska gå ändå!

    Jag ska strax prata med chefen och få veta när jag kan vara ledig, lutar åt bröllop antingen 1/12 eller 15/12. Spännande!!!

     


    välkommen! :) Vi har mörklila som färgtema och jag har inte haft nå problem med att hitta det jag letat efter! :)


  • MalinD

    Skönt att höra att det funkar med lila :) 

    Det är så himla roligt med allt planerande!!! För oss blir det 15/12 tror jag. Tyvärr kunde vi inte tidigare... Jag är lite orolig att det är för nära jul så inte helt nöjd men det verkar svårt jobbmässigt. 

  • hallonfrossa

    Här är en till som ska gifta sig i December (1/12) har börjat komma i pyssel koma, stressen gör att jag slutar pyssla helt i stället för att göra något haha måste verkligen försöka få rutin på allt så det rullar på nu de sista månaderna, annars blir det garranterat panik och stress i slutet Flört

  • Minuz

    Oj vad länge sedan det var jag skrev något. Men har varit lite låg ett tag...........

    Våra färger är Mörklila, turkost och guld.

    Jag har hamnat i en dvala tror jag., Fortfarande är inte inbjudningskorten klara, så ingen vet att vi gifter oss 1/12.
    Allt står still och känner bara att det ordnar sig......

  • hallonfrossa
    Minuz skrev 2012-08-13 11:13:28 följande:
    Oj vad länge sedan det var jag skrev något. Men har varit lite låg ett tag...........

    Våra färger är Mörklila, turkost och guld.

    Jag har hamnat i en dvala tror jag., Fortfarande är inte inbjudningskorten klara, så ingen vet att vi gifter oss 1/12.
    Allt står still och känner bara att det ordnar sig......
    Jag tror det blir så automatiskt, vi skickade ut inbjudningskorten 1/1 för att verkligen se till att alla kunde planera in med boende då många reser ca 45 mil för att komma hit.

    fin färgkombo!! våran är Mörklila/vit/silver/svart 
Svar på tråden december brudar 2012, var är ni?????