• Redaktör Kristin

    Tränar du inför bröllopet?

    Många blivande brudar lägger in lite extra träning för att vara i god form inför den stora dagen. Hur gjorde/gör du?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Tränar du inför bröllopet?
  • Strawberry

    Både jag och min fästman satsar på att komma i form innan bröllopet genom att träna på gymmet och äta rätt. Den största anledningen är inte att vi vill "se bra ut" på den stora dagen utan att vi vill börja nästa fas i vårt liv hälsosamma. Vi vill ha allt på plats innan vi gifter oss och träningsrutiner som fungerar tycker vi båda är otroligt viktigt.

  • Fröken Skruttis

    Tränar 5-6 ggr i veckan. Gör det för att jag behöver det och för att man vill vara i form inför dagen D! :)

  • ThereseV

    Inte mer än vanligt. kommer träna en del innan bröllopet, men det hade jag gjort oavsett om det skulle bli bröllop eller inte:) 

  • Xelina

    japp, vill komma ner till min vikt innan barn och såklart va snygg på dagen, och sen förhoppningsvis fortsätta på samma bana efteråt med!

  • knyttan

    Egentligen så är väl bröllopet mest en extra morot att verkligen komma iväg till gymet. Men jag tränar inte mer än vad jag annars skulle ha gjort. Däremot så har jag börjat tänka lite mer på att äta bättre nu när det är knappt 4 månader kvar.

  • aviman

    Jag springer, alltså löper, vanligtvis också men ska börja med träning för armarna så även dem ser snygga ut i brudklänning :)
    Jag är vanligtvis inget träningsfreak så min träning blir nog mest för att stråla och se extra hälsosam ut inför och på den stora dagen! 

  • augustesen

    Tränar 6-7 dagar i veckan vilket jag gjort sedan bröjan av Januari..har varit superduktig! Men maten har inte varit 100% så det är de jag försöker ta tag i nu. Gifter oss 4 augusti så måste verkligen skärpa mig nu..usch så jobbigt :p Men kommer ju vara värt det på den stora dagen! Vill ju ha fina bröllopsbilder :)

  • Green

    Har inte fått min klänning än så jag vet inte om det behövs Flört

    Nä, jag tränar som vanligt.
    Jobbar med trädgård 8 timmar om dagen och sen har jag en häst så jag håller mig i trim ändå Glad

  • Fästmön

    Jag har slutat träna. Har en klänning som är aningen för stor och jag tror att jag kommer gå ner i vikt av nervositet lagom till bröllopet så jag äter ordentligt och sitter still nu =)

Svar på tråden Tränar du inför bröllopet?