• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-07-16 17:28:50 följande:
    Man blir lite röd i ögat när man hör hur floristen betett sig....hade bokstavligen skällt ut personen..och sedan bytt florist.
    Det vi vill ha ska floristen ta till sig och kanske förklara om det behövs någon förändring...men att uttrycka sig såååååå jävla idiotiskt rent ut sagt....nej..byt florist.

    Har ni hört något om hur vädret kommer att vara på våran dag??

    Här har det växlat från att vara solsken till regn till molnigt...alltså ingen säker prognos ännu.

    Är det någon av er som ska ha ringkudde??
    Tänkte sy till mina brudnäbbar 2 små som kommer att sitta på armen...så den stora tjejen få bära pappas ringar och den lilla ..mammas ringar....eller??
     
    Osäker prognos men vädret hos oss i Nyköping Södermanland kommer bli: växlande molnlighet och någon lätt regnskur 19 grader.Men det vet man ju inte det är ju ett tag kvar så vädret kan ju ändras.

    Vi kommer inte ha någon ringkudde.Min ring ligger i en liten söt ask med rosett.
  • Viccan

    Jag och min Älskade är med som "Veckans Par" på höger sida Skrattande

  • Syllis 2012
    Viccan skrev 2012-07-17 10:42:33 följande:

    Jag och min Älskade är med som "Veckans Par" på höger sida Skrattande


    Vad fina ni är tillsammans Glad 
  • Viccan
    Syllis 2012 skrev 2012-07-17 10:48:55 följande:
    Vad fina ni är tillsammans Glad 
    Åhhh tack snälla Skäms
  • paet
    Viccan skrev 2012-07-17 10:42:33 följande:

    Jag och min Älskade är med som "Veckans Par" på höger sida Skrattande


    Åh så fina ni är  
  • ajmb
    Viccan skrev 2012-07-17 10:42:33 följande:

    Jag och min Älskade är med som "Veckans Par" på höger sida Skrattande


    Vad fina ni är GladSolig{#emotions_dlg.flower}
  • Green
    Viccan skrev 2012-07-17 10:42:33 följande:

    Jag och min Älskade är med som "Veckans Par" på höger sida Skrattande


    Grattis!
    Jag tänkte precis när jag såg er att :Åh, vilket vackert par och vilken bra bild!
  • MickeochViktoria

    Åh panik jag har fått halsfluss :((

    Så irriterad jag blev när jag läste om de som ställer in såhär i sista sekund.. De förstår verkligen inte hur viktigt de är för oss att de verkligen kommer om de tackat ja... 

  • ajmb

    Har precis fått samtal om att dom kommer att ta m2b på tisdag...hihi...blir lite orolig nu..när mina andra vänner tänker göra det samma med mig....har lite ont i magen...:(
    huuuuuu
     

  • Green

    Fy för halsfluss! Spring till doktorn och få medicin så hinner du bli frisk innan det är dax!

    Skumma människor som ställer in och är besvärliga såhär nära. Vi har istället fått en extra gäst. Hon tackade först nej men insåg i förra veckan att hon tagit fel på datum och undrade om hon fick komma. Sjävklart får hon det!

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?