• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • ajmb

    Man blir lite röd i ögat när man hör hur floristen betett sig....hade bokstavligen skällt ut personen..och sedan bytt florist.
    Det vi vill ha ska floristen ta till sig och kanske förklara om det behövs någon förändring...men att uttrycka sig såååååå jävla idiotiskt rent ut sagt....nej..byt florist.

    Har ni hört något om hur vädret kommer att vara på våran dag??

    Här har det växlat från att vara solsken till regn till molnigt...alltså ingen säker prognos ännu.

    Är det någon av er som ska ha ringkudde??
    Tänkte sy till mina brudnäbbar 2 små som kommer att sitta på armen...så den stora tjejen få bära pappas ringar och den lilla ..mammas ringar....eller??
     

  • Nudax
    paet skrev 2012-07-16 17:19:40 följande:
    Haha ja en vit rund sak känner jag mig som
    Haha okej, inte hört det förut =P Men tror säkert att det inte är så! =)
  • Juli
    Syllis 2012 skrev 2012-07-16 09:19:24 följande:
    Vilken elak florist!!
    Du kommer bli jätte fin på din stora dag Glad
    ja hon var en j*vla b*tch... Jag gick till den urspugnliga floristen istället! Så bra mottagande, och hon snackade inte om att buketten ska passa kroppen osv..

    Tack så mycket, vi ALLA kommer vara strålande vackra på våra stora dag :)
  • Juli
    Syllis 2012 skrev 2012-07-16 09:35:05 följande:
    Min  fjärilar i magen små dansar lite :)
    mina dansar till jättemycket, biland är dom lite lugna.. haha :) Men vid vissa tillfällen när jag tänker på vissa saker kring bröllopet, så bara dansar  fjärilarna till ordenligt :)
  • Juli
    ajmb skrev 2012-07-16 17:28:50 följande:
    Man blir lite röd i ögat när man hör hur floristen betett sig....hade bokstavligen skällt ut personen..och sedan bytt florist.
    Det vi vill ha ska floristen ta till sig och kanske förklara om det behövs någon förändring...men att uttrycka sig såååååå jävla idiotiskt rent ut sagt....nej..byt florist.

    Har ni hört något om hur vädret kommer att vara på våran dag??

    Här har det växlat från att vara solsken till regn till molnigt...alltså ingen säker prognos ännu.

    Är det någon av er som ska ha ringkudde??
    Tänkte sy till mina brudnäbbar 2 små som kommer att sitta på armen...så den stora tjejen få bära pappas ringar och den lilla ..mammas ringar....eller??
    Usch, jag var så arg. Jag var chockad så jag fick inte fram ett ord. Däremot funderar jag på at gå tillbaka dit för att ta mig ett snack med dom som jobbar där. Men samtidigt vill jag inte ödsla tidpå henne nu.

    Jag hoppas vädret blir fint, det ser ut att regna nu på lördag (iaf här i stockholm)
  • ajmb
    Juli skrev 2012-07-16 20:34:34 följande:
    Usch, jag var så arg. Jag var chockad så jag fick inte fram ett ord. Däremot funderar jag på at gå tillbaka dit för att ta mig ett snack med dom som jobbar där. Men samtidigt vill jag inte ödsla tidpå henne nu.

    Jag hoppas vädret blir fint, det ser ut att regna nu på lördag (iaf här i stockholm)
    Nej gör inte det....kan dom inte ta hand om kunden så är dom inte värda besväret.

    Här nere ska det vara fint på lördag. Kommer att åka till vänner på lördag som bor i Bergkvara.
    De har en vattenfestival här nere...dock inget som liknar det som fanns i Stockholm förr om åren.
    Men det blir bra uppträde hela dagen.
    Får hoppas att det löser sig med vädret...just nu så är det kavlugnt och solsken...

    Ha en trevlig kväll :) 
  • JuliBrud89

    12 dagar kvar nu folk!! Sen ær vi gifta :D Idag har vi gått runt och førbetalat før blommor m.m så dom slipper det på sjælva dagen.

    Jag frågade idag min blivande om han ær nervøs, och stackarn ær ænnu mer nervøs æn mig :D Haha!

    Btw, i fredags så fick jag ett MAIL på FACEBOOK från min "bæsta væn" som bor i sverige, att hon inte kommer. Denna "bæsta vænnen" ær också min brudtærna. (1 av 3) Min storasyster (2 av 3 brudtærnor) skulle åka bil med henne hit. Så nu har alltså inte min syster något sætt att komma hit på.. Vad gør jag?!

  • Jeaneettes
    Juli skrev 2012-07-16 20:30:23 följande:
    ja hon var en j*vla b*tch... Jag gick till den urspugnliga floristen istället! Så bra mottagande, och hon snackade inte om att buketten ska passa kroppen osv..

    Tack så mycket, vi ALLA kommer vara strålande vackra på våra stora dag :)

     


    Åh vilken dum florist,verkar som det är något relativt vanligt, min florist sa "du som är så liten måste tänka på att inte ha för stor bukett" jaha?

  • Juli
    JuliBrud89 skrev 2012-07-16 21:55:50 följande:
    12 dagar kvar nu folk!! Sen ær vi gifta :D Idag har vi gått runt och førbetalat før blommor m.m så dom slipper det på sjælva dagen.

    Jag frågade idag min blivande om han ær nervøs, och stackarn ær ænnu mer nervøs æn mig :D Haha!

    Btw, i fredags så fick jag ett MAIL på FACEBOOK från min "bæsta væn" som bor i sverige, att hon inte kommer. Denna "bæsta vænnen" ær också min brudtærna. (1 av 3) Min storasyster (2 av 3 brudtærnor) skulle åka bil med henne hit. Så nu har alltså inte min syster något sætt att komma hit på.. Vad gør jag?!
    Vet du, jag fick i lördags ett sms av min BÄSTA vän som tycker att det blir jobbgt att åka komunalt med finklänning. så hon kanske "bara" kommer till själva festen. Jag frgade om hon inte kunde ta tai, och då svarade hon att hon inte hade råd. Vilket jag inte tror på..  Om hon skulle få skjus till kyrkan av någon så löser det sig, hon kanske kan ta taxi fr kyrkan till själva festlokalen(annars hon kan säkert samåka tsm med någon av de andra gästerna i deras bilar) och så kan hon bli hämtad fr festen?  Det är väl ändå själva vigseln man vill vara på eller..?

    Kan din syster inte flyga till dig?
    Vad trist med de där om din kompis, så tråkigt när man stller in i sista sekund =(
  • Juli
    Jeaneettes skrev 2012-07-17 07:29:37 följande:

     


    Åh vilken dum florist,verkar som det är något relativt vanligt, min florist sa "du som är så liten måste tänka på att inte ha för stor bukett" jaha?


    Vad arg jag blir! Vad spelar det för roll hur stor eller liten buketten är till din kropp?? fy alltså =/
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?