• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Nudax

    Oj vad många inlägg det blev från mig på en gång nu =P

    Saknar också solen! Säger här hemma på skämt "jaha, vart börjar klänningen och vart slutar "Nudax" liksom..."

    Sen oroar jag mig över dagen. Nu kan man ju se prognos fram till den 25:e i alla fall och på orten vi ska vara regnar det fortfarande fram tills dess =(=(=(

  • Viccan

    Igår var vi i kyrkan och träffade vår präst och sen provgick vi i kyrkan med våra tärnor och marskalkar.


    Nu känns det verkligen som att det är på riktigt... och VÄLDIGT nära.
    4 dagar kvar och sen semester. Det behövs verkligen just nu när det är så mycket som snurrar.

  • Syllis 2012
    Viccan skrev 2012-07-16 07:52:55 följande:

    Igår var vi i kyrkan och träffade vår präst och sen provgick vi i kyrkan med våra tärnor och marskalkar.


    Nu känns det verkligen som att det är på riktigt... och VÄLDIGT nära.
    4 dagar kvar och sen semester. Det behövs verkligen just nu när det är så mycket som snurrar.


    Vad härligt :).
    Det kändes väldigt mycket för mej när vi var i kyrkan jag tänkte när vi står här nästa gång då är det på riktigt Glad
  • Syllis 2012
    Ingride skrev 2012-07-15 17:40:53 följande:
    Det var väl en ovanligt korkad florist, som fäller en sån kommentar. Sånt kan man klara sig bra utan att behöva höra. Hur menar hon i så fall att en brudbukett anpassad för lite "bredare" brudar ska se ut? Ska de liksom vara droppformade på tvären då eller  

    Jag är också för fet. Jag gick upp två kilo på semestern i Spanien i juni och ligger i hårdträning för att gå ner dem Raska promenader varje morgon innan frukost ska nog göra susen.  
    Vilken elak florist!!
    Du kommer bli jätte fin på din stora dag Glad
  • Syllis 2012
    Juli skrev 2012-07-15 17:09:04 följande:
    Ja!!! :)
    Min  fjärilar i magen små dansar lite :)
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-07-15 15:43:43 följande:
    Phuh.. gjorde precis klar borsplaceringen. Den blir inte precis som den gamla seden. Endast honnörsbordet följer den. Sedan har jag syskon och närmsta släkten nära oss och de andra längre ned. Men gud så svårt det är att blanda rätt! De med barn sitter längst ut osv. Hur har ni gjort?
    Jag tänkt ganska mycket på det här med bordsplacering.Vi har tänkt att vi löser det när vi ska duka borden dagen innan.
  • Syllis 2012

    Jag ändrade men angånde att fixa naglarna.Jag beställde en tid för en fransk manikyr.Man vill ju vara fin på sin stora dag Glad

  • Viccan
    Syllis 2012 skrev 2012-07-16 15:16:51 följande:
    Jag ändrade men angånde att fixa naglarna.Jag beställde en tid för en fransk manikyr.Man vill ju vara fin på sin stora dag Glad
    Det är så himla snyggt med fixade naglar, speciellt fransk manikyr.
    Jag ska också göra detta till bröllopet. Jag ska fixa mina naglar nästa vecka på onsdag Glad
    Så att jag hinner att vänja mig lite vid längre naglar innan stora dagen.
  • Syllis 2012
    Viccan skrev 2012-07-16 15:31:01 följande:
    Det är så himla snyggt med fixade naglar, speciellt fransk manikyr.
    Jag ska också göra detta till bröllopet. Jag ska fixa mina naglar nästa vecka på onsdag Glad
    Så att jag hinner att vänja mig lite vid längre naglar innan stora dagen.
    Ja det är jätte snyggt!!
    Jag bokade tid till på torsdag nästa vecka.Sen blir det diskhandskar på så jag inte förstör dom fina naglarna innan bröllopet Glad
  • paet
    Nudax skrev 2012-07-16 07:45:51 följande:
    Som en blobb? =P
    Haha ja en vit rund sak känner jag mig som
    Syllis 2012 skrev 2012-07-16 09:37:02 följande:
    Jag tänkt ganska mycket på det här med bordsplacering.Vi har tänkt att vi löser det när vi ska duka borden dagen innan.
     Okej! Ja det var då inte lätt iaf. Satt och tänkte på varannan tjej å kille, barnfamiljer längst ut. De som står närmst sitter närmast oss osv osv. Det var mattematiskt nästan haha!
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?