• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Juli
    Jeaneettes skrev 2012-07-15 13:12:33 följande:

    igår träffa jag en tjejkompis och hon komentera rätt snabbt min vikt att jag blivit så spädd (aldrig varit stor)


    gick hem ställde mig på vågen och mycket riktigt hade jag tappat några kilon, tisdag ska jag til sömmerskan och är nu nervös klänningen ska vara för stor


    Jag har istället fått höra att jag är stor, att jag är inte direkt smal, lite bred.. Hmm... Av en av florsistena i fredags. Hon menade på at man måste tänka på hur buketten passar till ens kroppstyp.. Jag gick ut därifrån och grät..

    Sedan skulle jag prova klänningen hos sömmerskan igår, och då sa hon att den var nååågot för liiitet precis längst ner. Jag höll på smälla av. Men det fixade sig.

    så jag känner mig fetare än någonsin, och det oroar mig =/ Att jag inte kommer se vacker ut, och gästerna ska tänka, men herregud, hur hon ser ut..

    www.elliwoww.blogg.se
  • Juli
    Syllis 2012 skrev 2012-07-15 10:21:37 följande:
    Åh glädjen bubblar inom mej snart är vi där Glad
    snart, mycket snart ärvi där :)
  • Ingride

    Det var väl en ovanligt korkad florist, som fäller en sån kommentar. Sånt kan man klara sig bra utan att behöva höra. Hur menar hon i så fall att en brudbukett anpassad för lite "bredare" brudar ska se ut? Ska de liksom vara droppformade på tvären då eller  

    Jag är också för fet. Jag gick upp två kilo på semestern i Spanien i juni och ligger i hårdträning för att gå ner dem Raska promenader varje morgon innan frukost ska nog göra susen.  

  • EmelieKarlsson

    Börjar få lite små panik här...känns som om jag glömt 1000 saker och dessutom kommer vi få det bra svårt att få ihop det ekonomiskt. Fick ett mess angående betalningen på alkoholen idag, när vi beställde så sa de att de skulle kosta mellan 1500-2000 men inte allt..utan hela 3000 ska vi punga ut med. 1000 :- är rätt mycket när ena av oss studerar och får alltså ut ca 3300 denna månad...för det är väl tänkt att man ska leva efter bröllopet också?

    Sorry, har just insett att mina inlägg här nästan enbart varit negativa..men typ bara här jag kan muttra av mig...då min älskade sambo (man om ca 2 veckor :) ) enbart säger att det löser sig alltid, som om han tror det ska börja regna pengar imorgon..

  • ajmb

    Hej Allesammans...
    Ja nu sätts nerverna i gungning.....har fått utbrott på utbrott idag....känns inget roligt alls....
    Behöver sol sol sol..men här är det bara moln och blåst..visst lite sol i mellanåt ..men inte tillräckligt för mig.
    Orkar ärligen inte tänka så mycket...börjar vilja att vi rymmer istället..hihihihihihih.
    Vi får väl se vad som händer...LOL

    Har lite grejer kvar att göra och min mamma är på hela tiden..har du gjort det .det..det...det...åhhh
    Hoppas att man får njuta lite i alla fall och inte stressa ihjäl sig. Tror till och med att m2b känner att det är mycket nu och föreslog om vädret håller i sig att vi åker till stranden i morgon..hihihi...älskade ..han är nämligen inte en strand människa.

    Ja snart går vi från fröken till fru....hihih

    Kram på er alla 

  • Nudax
    Syllis 2012 skrev 2012-07-15 10:21:37 följande:
    Åh glädjen bubblar inom mej snart är vi där Glad
    Ja! :D Nu känns det på riktigt =)
  • Nudax
    paet skrev 2012-07-15 10:24:12 följande:
    Under två veckor idag. Jisses vad konstigt det känns :p Tänk att snart är vi där som ni andra också säger! Jag är så orolig för att jag kommer se ut som en blobb på bilderna haha! Jag hoppas verkligen inte det
    Som en blobb? =P
  • Nudax
    Juli skrev 2012-07-15 17:13:27 följande:
    Jag har istället fått höra att jag är stor, att jag är inte direkt smal, lite bred.. Hmm... Av en av florsistena i fredags. Hon menade på at man måste tänka på hur buketten passar till ens kroppstyp.. Jag gick ut därifrån och grät..

    Sedan skulle jag prova klänningen hos sömmerskan igår, och då sa hon att den var nååågot för liiitet precis längst ner. Jag höll på smälla av. Men det fixade sig.

    så jag känner mig fetare än någonsin, och det oroar mig =/ Att jag inte kommer se vacker ut, och gästerna ska tänka, men herregud, hur hon ser ut..

    www.elliwoww.blogg.se
    Otroligt klumpigt av floristen tycker jag! Tror absolut du kommer se alldeles supervacker ut på din dag! Hur många av gästerna är vana att se dig så uppklädd, fin i året och fixad? Kan inte tänka mig att någon skulle tänka annat!
  • Nudax
    EmelieKarlsson skrev 2012-07-15 23:09:30 följande:
    Börjar få lite små panik här...känns som om jag glömt 1000 saker och dessutom kommer vi få det bra svårt att få ihop det ekonomiskt. Fick ett mess angående betalningen på alkoholen idag, när vi beställde så sa de att de skulle kosta mellan 1500-2000 men inte allt..utan hela 3000 ska vi punga ut med. 1000 :- är rätt mycket när ena av oss studerar och får alltså ut ca 3300 denna månad...för det är väl tänkt att man ska leva efter bröllopet också?

    Sorry, har just insett att mina inlägg här nästan enbart varit negativa..men typ bara här jag kan muttra av mig...då min älskade sambo (man om ca 2 veckor :) ) enbart säger att det löser sig alltid, som om han tror det ska börja regna pengar imorgon..
    Men vad irriterande att de säger en sak men sen ger ett annat pris, inte helt okej! Förstår att det anstränger ekonomin då! Vi jobbar båda två (men jag har pluggat nydligt så känner till hur det är =P) och tycker ändå det är svårt att få ihop det till bröllop, så förstår att det kan kännas tungt. Sen tycker jag som du skrev nedan, det är väl här man får passa på att "klaga" så slipper alla omkring en, som inte riktigt kanske förstår sig på allt med bröllop, höra det =)
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?