• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-07-12 22:18:41 följande:

    Har inte varit så mkt online senaste dagarna då vi är i gbg. Så har läst igenom lite snabbt nu bara Ser att ni pratar shapingunderkläder! Jag har skickat efter det med så man får in lite av det här som man har kvar efter graviditeten.


    Igår så köpte vi det mesta till dukningen. Känns skönt att ha det gjort


    jag har fått shaping trosor på hjärnan hihihi.Vart beställde du dina shape underkläder?

    Vad skönt att ni har det mesta klart till dukningen Glad
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-07-12 22:19:11 följande:
    Någon annan som ska göra naglarna innan föresten? Jag ska göra det två dagar innan. Ska bli spännande att se hur det blir
    Jag skulle velat gjort det.Men det blir inte så.
    Fransk manikyr är så snyggt!!
  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-07-12 23:14:01 följande:
    Jag ska fixa mina dagen innan. Fick presentkort i födelsedagspresent....tar tacksamt emot sådant.
    Vet inte riktigt hur jag ska ha naglarna..men tror att det blir fransk.
    Pratas lite om det här på bt...Fransk vs Rött....

    Ska eventuellt hämta ljusen som ska stå på borden i morgon..beror på hur jag känner.
    Har överraskat vår stora tjej idag som fyller 11 med en tur till Falsterbo och Horse Show...huvudet dunkar nu :(
    Sov gott 
    Toppen med ett presentkort!Fransk manikyr ser så fräscht ut tycker jag Glad
  • Memmsan

    Jag ska också fixa naglarna, en dag innan, så att de håller =) Det blir en fransk manikyr med lite bling-bling på. Vill ha det klassiskt och stilrent men med en kul detalj =)

    Jag fick också presentkort på ansiktsbehandlign och min frisör av älskligen i födelsedagspresent, väldigt bra grej när man planerat in en del "snyggbehandlingar" =)

  • Juli

    Jag ska fixa naglarna på torsdagen innan bröllopet, tror jag kommer välja vanlig fransmanikyr, fast mes lite rosa toner med inslag av lite glitter, inga stora glitterkorn utan såna små glitterpartiklar som glittrar så fint i ljuset..

    Jag är så dålig på att förklara, hahaha,

  • Syllis 2012

    I går beställde vi tårtorna.
    Var till floristen och pratade om brudbuketten och corsage.

  • Juli

    Igår beställdes  och betalades brudbuketten, samt brudtärnans bukett och corsage. Idag lämnade jag in klänningen för lite fix.

    var till frisören  idag och beställde löshår idag, bokade även en "skönhetsdag" på torsdagen innan bröllopet. Då fixas naglar, klippning av håret, och ögonbrynen trimmas :)

    Idag fick jag ett bridezilla moment hos sömmerskan, hahahaha! Jag fick värsta svettattacken och typ skrek. Hahaha, mina bröllopsnerver alltså. Men jag känner att mycket går fel med vårt bröllop.  frisören/make up tjejen skulle först hem till mig och fixa mig på bröllopsdagen, men fick reda på idag att hon HELST INTE gör det då många är på semester och hon behövs i butiken. PANIK OCH SVETTATTACK DELUXE!  Tur att jag bor nära, eller rättare sagt min pappa. Det är där jag ska klä på mig och släkten samlas. Sedan upplevde jag att sömmerskan klagade lite på min klänning, och det gjorde också att min bridezilla sida kom fram ännu mer.

    har fortfarande saker som ska fixas. Musiken samt tårtan och favorsen vi ska ge.

    hur går det för er? Har allt gått bra för er, eller är det bara jag som verkar stöta på problem efter problem?

    www.elliwoww.blogg.se

  • Nudax

    Nu kan man säga "inte nu på lördag, men nästa lördag"

    Fatta vad nära!?? :D:D:D

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?