• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Juli
    Nudax skrev 2012-07-11 22:37:09 följande:
    Tycker också att du kan ha det så! Vi har grönt som temafärg men har valt två olika gröna, en "äppelgrön" och en "skogsgrön" typ... kan tänka mig att det blir samma fina djup i era två rosa färger
    Tack =) Det blir nog bra tillslut!  Grönt är så fint :)
  • Juli
    ajmb skrev 2012-07-11 19:09:12 följande:
    Håller med Syllis..visst kan du ha det så.
    Syllis 2012 skrev 2012-07-11 17:05:16 följande:
    Fick hem min axelbandslösa Bh och shape trosor i dag.Bhn var perfekt!Men trosorna höll inte måttet.Dom åker tillbaka.
    Så nu blir det att fortsätta jakten på trosor
     Trist att dom inte funkade..Rynkar på näsan
    Tack för svaret :) ska beställa buktetten i helgen
  • Nudax
    Juli skrev 2012-07-12 16:42:16 följande:
    Börjar bli rikttigt nervös nu! inte långt kvar nu :)
    Nä, det är riktigt nära nu! =D
  • paet

    Har inte varit så mkt online senaste dagarna då vi är i gbg. Så har läst igenom lite snabbt nu bara Ser att ni pratar shapingunderkläder! Jag har skickat efter det med så man får in lite av det här som man har kvar efter graviditeten.


    Igår så köpte vi det mesta till dukningen. Känns skönt att ha det gjort

  • paet

    Någon annan som ska göra naglarna innan föresten? Jag ska göra det två dagar innan. Ska bli spännande att se hur det blir

  • ajmb
    paet skrev 2012-07-12 22:19:11 följande:
    Någon annan som ska göra naglarna innan föresten? Jag ska göra det två dagar innan. Ska bli spännande att se hur det blir
    Jag ska fixa mina dagen innan. Fick presentkort i födelsedagspresent....tar tacksamt emot sådant.
    Vet inte riktigt hur jag ska ha naglarna..men tror att det blir fransk.
    Pratas lite om det här på bt...Fransk vs Rött....

    Ska eventuellt hämta ljusen som ska stå på borden i morgon..beror på hur jag känner.
    Har överraskat vår stora tjej idag som fyller 11 med en tur till Falsterbo och Horse Show...huvudet dunkar nu :(
    Sov gott 
  • Green

    Åh, Falsterbo! Det blir ingen runda dit i år för mig, har varken tid eller råd men nästa år så är man väl där igen Glad

    Ballonger har jag funderat på men jag hoppar nog det, har nog med dekorationer ändå. Kan vara hur snyggt som helst ju!

    Naglarna bygger jag (svägerskan) med gele även i vanliga fall så vi har bara passat in en ny omgång två dagar innan bröllopet.
    Eftersom jag jobbar i trädgårdsbranchen så är gelenaglar min enda chans att ha snygga naglar med lite längd på.
    Har alltid färgade tippar och dekorationer så det blir nog cerise och glitter eller stenar. Fransk är så vanlig och färglös när man är van vi lite mer utflippade naglar.

  • Syllis 2012
    MickeochViktoria skrev 2012-07-12 23:21:17 följande:
    Ska man ha ballonger på ett bröllop? :S
    Vi hittade ballonger i form av blommor jätte fina Glad.Lite annorlunda än dom vanliga ballongerna
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?