• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • ajmb
    Juli skrev 2012-07-11 13:12:57 följande:
    Jag har ett problem!
    Vår färgtema är rosa. Siden bandet på Injbudningskorten samt sidenbanden vi ska till våra favors går i ljusfuicha. Brudtärnans klänning går även den åt fuscia/cerise hållet. Dock kommer De rosa i festlokalen gå i ljusrosa. Funkar det?

    Samt så kommer även min brudbukett gå i ljusrosa, även brudtärnans samt männens bröstblommor..crosage?(kan inte svara det andra ordet, hahaha)

    Kan man ha det så?
    Håller med Syllis..visst kan du ha det så.
    Syllis 2012 skrev 2012-07-11 17:05:16 följande:
    Fick hem min axelbandslösa Bh och shape trosor i dag.Bhn var perfekt!Men trosorna höll inte måttet.Dom åker tillbaka.
    Så nu blir det att fortsätta jakten på trosor
     Trist att dom inte funkade..Rynkar på näsan
  • Green
    Juli skrev 2012-07-11 13:12:57 följande:
    Jag har ett problem!
    Vår färgtema är rosa. Siden bandet på Injbudningskorten samt sidenbanden vi ska till våra favors går i ljusfuicha. Brudtärnans klänning går även den åt fuscia/cerise hållet. Dock kommer De rosa i festlokalen gå i ljusrosa. Funkar det?

    Samt så kommer även min brudbukett gå i ljusrosa, även brudtärnans samt männens bröstblommor..crosage?(kan inte svara det andra ordet, hahaha)

    Kan man ha det så?
    Jag kommer att ha något liknande så jag tycker också att det går bra!
    Man får bara passa lite så att färgerna matchar varandra även om dom inte är lika.
    Beställde hem sidenband i fuchsia och ljus fuchsia, dom skar sig något fruktansvärt! Däremot går fuchsiabandet bra mot ljus rosa och en annan (också kallad fuchsia) åt det lila hållet.
  • Nudax
    Juli skrev 2012-07-11 13:12:57 följande:
    Jag har ett problem!
    Vår färgtema är rosa. Siden bandet på Injbudningskorten samt sidenbanden vi ska till våra favors går i ljusfuicha. Brudtärnans klänning går även den åt fuscia/cerise hållet. Dock kommer De rosa i festlokalen gå i ljusrosa. Funkar det?

    Samt så kommer även min brudbukett gå i ljusrosa, även brudtärnans samt männens bröstblommor..crosage?(kan inte svara det andra ordet, hahaha)

    Kan man ha det så?
    Tycker också att du kan ha det så! Vi har grönt som temafärg men har valt två olika gröna, en "äppelgrön" och en "skogsgrön" typ... kan tänka mig att det blir samma fina djup i era två rosa färger
  • Nudax
    Syllis 2012 skrev 2012-07-11 17:05:16 följande:
    Fick hem min axelbandslösa Bh och shape trosor i dag.Bhn var perfekt!Men trosorna höll inte måttet.Dom åker tillbaka.
    Så nu blir det att fortsätta jakten på trosor
    Jag köpte nyss de här trosorna från Haléns, blev jättenöjd faktiskt! Ska ha en snörad klänning så det som är så bra med dessa var att de går att öppna i grenen (toabesök). Men jag tog en storlek mindre än vanligt, då satt de bra. Tycker de är helt okej-snygga också, appropå shapingkläder och dess osexighet =D


    www.halens.se/mode-kvinna-underkl%C3%A4der-shaping-3679/g%C3%B6rdel-066820?variantId=923078
  • ajmb
    Nudax skrev 2012-07-11 22:41:23 följande:
    16 dagar och 16 timmar kvar hörrni!!! Skrattande
    Pirrigt nu...
    Har suttit och fördelat godisHjärta i organza påsarna idag....gick förvånansvärt snabbt
    Ska skriva placeringskorten i helgen...oj...oj..oj....hihihihi 
  • Syllis 2012
    Nudax skrev 2012-07-11 22:38:49 följande:
    Jag köpte nyss de här trosorna från Haléns, blev jättenöjd faktiskt! Ska ha en snörad klänning så det som är så bra med dessa var att de går att öppna i grenen (toabesök). Men jag tog en storlek mindre än vanligt, då satt de bra. Tycker de är helt okej-snygga också, appropå shapingkläder och dess osexighet =D


    www.halens.se/mode-kvinna-underkl%C3%A4der-sh...
    Tack för tipset Glad.
    Man blir ju så sexig i shaping trosor hihi
  • Syllis 2012
    Nudax skrev 2012-07-11 22:41:23 följande:
    16 dagar och 16 timmar kvar hörrni!!! Skrattande
    Längtar Glad
  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-07-11 19:09:12 följande:
     Trist att dom inte funkade..Rynkar på näsan
    Trosorna höll inte in ett dugg konstig passform med trist
  • Memmsan

    Igår hämtade vi ringarna, gjorde sista provningen av klänningen och det känns sååå fantastiskt. Jag vill gifta mig NU, för jag är så stressad över skitsaker som jag egentligen vet kommer att ordna sig och bli färdiga innan bröllopet. Har ont i magen varje dag, går igenom mina listor i huvudet på natten..varför..då ska man ju sova!! Sen längtar jag efter semester men den får vänta till den 24... Men sen blir det två veckor på Sardinein..
    Är orolig att magen ska paja fullständigt till bröllopet...något bra tips där? =)

    Det känns annars som vi alla har rätt bra koll på läget här på tråden eller vad säger ni brudar?

    Det här med underkläder på bröllopsdagen har jag valt att ha bekväma och funktionella. Sen byts det om till något sexigare på kvällen och sen blir det lite roligare grejer till bröllopsresan =)

    Lycka till nu!

    *pirrigt*

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?