• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012

    Beställde en bh utan axelband och 1 par shape up trosor på nätet i går kväll.Jag hade en annan bh men den satt inte skönt och inte satt den snyggt heller.Jag hoppas på att det jag beställt blir bra Glad

  • Syllis 2012
    Juli skrev 2012-07-09 05:27:40 följande:
    Råkade posta inlägget..Jag har sedan ca en veckas tid vaknat vid 05:00 VARJE morgon. Men jag längtar till den fina dagen, längtar tills jag får fixa håret och sminket, och ta på mig klänningen <3<3<3

    Jag tycker vi alla ska hålla tummar och tår så vi får sol :)

    kramar
    www.elliwoww.blogg.se
    Jag längtar jag med.Det är 18 dagar kvar i dag Glad
  • ajmb

    Syllis vilken sida köpte du trosorna? Vet inte vad jag ska ha ner till... Upptill ska jag ha en korsett.

  • Syllis 2012


    ajmb skrev 2012-07-10 13:04:12 följande:
    Syllis vilken sida köpte du trosorna? Vet inte vad jag ska ha ner till... Upptill ska jag ha en korsett.
    Jag köpte dom här på Ellos.Gördeltrosa 179 kr.Jag är mullig så jag vill hålla in mage och rumpa.Jag blir ju inte "tant Raffa" i dom här trosorna inte sexigt alls hihi. 
  • ajmb
    Syllis 2012 skrev 2012-07-10 15:55:25 följande:
    Jag köpte dom här på Ellos.Gördeltrosa 179 kr.Jag är mullig så jag vill hålla in mage och rumpa.Jag blir ju inte "tant Raffa" i dom här trosorna inte sexigt alls hihi. 
    Hihiih...jag är oxå mullig....men har länge velat ha en korsett. Den sitter jättebra under och hållningen blir sååå fin. Ja och så till den nedre regionen...varför finns det inte hållin och som är lite faffiga....fniss.

    Vet fortfarande inte vad jag ska köpa...har 2 veckor till på mig..hihih 
  • Syllis 2012


    ajmb skrev 2012-07-10 16:14:05 följande:
    Hihiih...jag är oxå mullig....men har länge velat ha en korsett. Den sitter jättebra under och hållningen blir sååå fin. Ja och så till den nedre regionen...varför finns det inte hållin och som är lite faffiga....fniss.

    Vet fortfarande inte vad jag ska köpa...har 2 veckor till på mig..hihih 
    Dom här trosorna är fina det står att det är en shapingtrosa.Men jag beställde inte dom jag tror dom inte blir fina på min tjocka rumpa hihi
  • ajmb
    Syllis 2012 skrev 2012-07-10 16:19:59 följande:
    Dom här trosorna är fina det står att det är en shapingtrosa.Men jag beställde inte dom jag tror dom inte blir fina på min tjocka rumpa hihi
    Har kollat dom oxå...hmm...ska nog beställa ett eller 2 par så man har. För säkerhetsskull.
  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-07-10 17:35:04 följande:
    Har kollat dom oxå...hmm...ska nog beställa ett eller 2 par så man har. För säkerhetsskull.
    Ja det kan vara bra och ha.
  • ajmb

    Min m2b är inte så dum ibland......hihihihihihiih

    Han har sina tentackler ute och har tydligen en kompis som är jätteduktig på att ta kort. Han tar proffsbilder i yrket men då inte på människor.
    Har precis kollat på kort som han har tagit och dom är jättefina.
    Han har dock bara tagit på ett bröllops par innan men jag är jättenöjd om han tar lika bra på våran dag.
    Han tänker inte heller ta betalt för sitt jobb pga detta.
     
    SÅ om han litar på honom så ser jag ingen anledning att inte göra det heller.

    oj.

    Har även bokat med en tjej och kille som kommer att spela på vårt bröllop....pusslet börjar närma sig sitt slut..hihihhi 

  • Green

    Jag pusslar vidare!
    Fick gjort provuppsättning och makeup idag och var relativt nöjd tills jag kom hem och gubben bara skrattar.
    Vad gör jag nu då?
    Makeupen var ju inte riktigt som jag brukar göra själv så det är ju klart att det ser annorlunda ut och det är ju ändå rätt så lätt att fixa själv.
    Håret är ju mitt stora problem. Var supernöjd med nacken men inte helt säker på framsidan och tiaran jag har vill bara sprätta iväg.
    Detta är ju bara snabbt gjort så tiaran kan vi alltid fästa (klister kanske Flört) men hur ska jag göra med "fronten"
    Ska jag behöva boka in en provuppsättning till och göra något annat??

    Ljudanläggningen bråkar med mig också.
    Ipod docka med högtalare fungerar. Detta plus subwoofer fungerar men jag får inget ljud i dom extra högtalarna.
    Tänkte då koppla allt genom förstärkaren men då verkar inte Ipodtornet skicka ljudet till försärkaren Skrikandes
    Sambons idé om att hjälpa till var att köpa en ny rca-kabel som inte gjorde ett dugg skillnad.
    Grrr!

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?