• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • paet
    Syllis 2012 skrev 2012-07-06 11:40:26 följande:
    Skrattande.Det kommer bli vackra kort tror jag när man ser såpbubblorna med Glad.
    Jo det tror jag med
  • Charlie13

    Jösses vad man missar mycket här i tråden när man jobbar som en idiot! Har precis läst igenom allt igen!  (en halvtimme innan jag börjar jobba igen!!)

    När jag slutar ska vi i alla fall och handla godis till godisbuffén, dricka, saft, tepåsar, kaffe och sås. Ja, vi tänker ha sås från typ knorr eller blå band. Tänker då inte börja med någon sås från grunden dagen innan! Huuh!

    Någon som har mer tips på saker som håler som man kan inhandla redan nu? Tungan ute

    Ajmb: Jättefin klänning! Jag  tror som du, det fungerar att vika ner axelbandet om man vill. Fast den var skitfin med bandet uppe också!! Svårt.

  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-07-06 15:11:13 följande:
    Tack Syllis :)
    Känner mig verkligen jättefin

    ...funderar på att vika ner axelbandet...
    Ju mer jag tittar på bilderna destomera tror jag på det

    Vad tror ni andra??? 
    Jag tror du ska ta bort axelbandet
  • Syllis 2012

    I går köpte jag ett jätte fint strumpeband på Lindex.Det var svårt att hitta ett strumpeband.På Twilfit var dom slutsålda.Hade tur att det fanns kvar på Lindex Glad

    Shoppade på Åhlens en ask med ljusa ögonskuggor från Isa dora.Jag vill bara ha en lätt fin naturlig sminkning.På läpparna får det bli lite läppglans.

  • Syllis 2012

    Dom har inte hört av sig än från blomsteraffären där vi beställt brudbukett och corsage.Det är ju tid kvar ännu.Men jag kanske är för ivrig?

  • Insanire

    Vi kommer att åka till Tanzania i januari, två veckor.
    En vecka kommer vi spendera i inlandet på safari och möta lokalbefolkning och en vecka kommer vi spendera på Zanzibar, turistparadiset! :)
    Håller på att boka hotell för fullt nu i veckorna för att få så bra pris som möjligt! :)

  • Nudax
    Syllis 2012 skrev 2012-07-06 11:37:52 följande:
    Och då beställer vi sol till alla tycker jag Solig Glad
  • paet

    Någon som har en aning om hur många pers en stor lax på ca 1800g ca?

  • Juli

    Jag gifter mig också den 28 juli, och börjar bli sjukt nervös =/

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?