• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-07-03 21:19:08 följande:
    Hur många ska ni ha? Köpte av en tjej här på BT som sålde för 4kr styck. Tog 72 så hon hade iaf senast 128 stycken kvar iaf. Lite billigare än i butik
    4 kr styck var billigt!
    Jag har köpt 36 st Glad 
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-07-03 23:13:14 följande:
    Föresten idag ringde vår präst och ville bestämma vigselsamtal med oss. Jag har försökt nå honom jättelänge nu men han har haft fullt upp med konfirmander. Men tror ni inte jag missade samtalet då? Gaah.. vågade inte ringa upp honom halv tio på kvällen när jag såg missade samtalet. Men han lämnade iaf ett meddelande. Ska ringa honom imorgon. Så ska vi bestämma en tid på Måndag Nervös jag blev nu! Då lär vi också bestämma datum för att gå igenom ceremonin i kyrkan! *fniss*
    vad skönt att han har hört av sig Glad
  • Syllis 2012
    Charlie13 skrev 2012-07-03 17:09:34 följande:
    Shit, det har jag inte ens tänkt på. Nu har jag visserligen inte kollat med prästen om det går bra men det måste det väl göra.. Hoppas jag.. Men jag tror nog också att det blir att jag går på vänster sida?
    Ja det tror jag med att du ska göra gå på vänstra sidan.Min blivande står och väntar på oss nedanför en liten trappa som leder upp till altaret.Där tar han min hand och vi går den sista biten upp tillsammans till altaret där prästen väntar på oss Glad
  • paet
    Syllis 2012 skrev 2012-07-04 10:13:10 följande:
    4 kr styck var billigt!
    Jag har köpt 36 st Glad 
    Köpte du dem på bubblexlyxury?
    Syllis 2012 skrev 2012-07-04 10:14:11 följande:
    vad skönt att han har hört av sig Glad
     Ja jätteskönt Väntar på att han ska ringa tillbaka nu. Han var upptagen när jag ringde tidigare idag. Men det blir nog Måndag då han sa i meddelandet att han kunde då Blev lite nervös nu!
  • paet

    Iiih!! På Måndag eftermiddag ska vi träffa prästen. Är nervös fast jag träffat honom så många ggr förr när jag var tonåring(han håller i konfirmationer så han har haft både mig och syrran). Men det var ju längesedan nu.

  • ajmb
    paet skrev 2012-07-04 18:32:27 följande:
    Iiih!! På Måndag eftermiddag ska vi träffa prästen. Är nervös fast jag träffat honom så många ggr förr när jag var tonåring(han håller i konfirmationer så han har haft både mig och syrran). Men det var ju längesedan nu.
    Kan förstå det...det går säkert jättebra. 
  • paet
    ajmb skrev 2012-07-04 18:43:57 följande:
    Kan förstå det...det går säkert jättebra. 
    Jo då det tror jag med. Har ni träffat er? Vad gick ni igenom isf?
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-07-04 18:32:27 följande:
    Iiih!! På Måndag eftermiddag ska vi träffa prästen. Är nervös fast jag träffat honom så många ggr förr när jag var tonåring(han håller i konfirmationer så han har haft både mig och syrran). Men det var ju längesedan nu.
    Vad bra!! Glad.Jag kände mej lite nervös innan vi träffade prästen.
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-07-04 11:41:56 följande:
    Köpte du dem på bubblexlyxury?
    Syllis 2012 skrev 2012-07-04 10:14:11 följande:
    vad skönt att han har hört av sig Glad
     Ja jätteskönt Väntar på att han ska ringa tillbaka nu. Han var upptagen när jag ringde tidigare idag. Men det blir nog Måndag då han sa i meddelandet att han kunde då Blev lite nervös nu!
    Jag köpte dom på ebay Glad.

    Äntligen dags för er på måndag vad skönt Glad.
  • paet
    Syllis 2012 skrev 2012-07-05 10:27:26 följande:
    Jag köpte dom på ebay Glad.

    Äntligen dags för er på måndag vad skönt Glad.
    Okej! Vad har du köpt för sort då? Alltså menar hur flaskorna ser ut?
    Ja ska bli skönt att få det klart. Han har inte haft tid på hela Juni i stort sett.
    Jaja det ska väl funka 2 veckor och 5 dagar innan stora dagen också
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?