• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • ajmb
    MickeochViktoria skrev 2012-07-03 07:22:34 följande:
    Oj för stunden känns de som att jag har mycket kvar att inhandla/göra.. Jag ska köpa massvis med nytt smink (ska göra själv), sen är det dukar, ljus, en "toalettkorg" med alla tillbehör, vi ska gifta oss utomhus så måste hitta gardiner att pynta en paviljong med, paraply osv... Däremot de värsta, jag är så himla velig så jag sitter fortfarande utan skor OCH Ring :( Har inte bestämt mig än..
    Vad har ni kvar att köpa? 
    Läsk, lättöl och bordsvatten 
    Godis
    Frukt
    Kex och ost....säkert mera men det är vad jag kommer på just nu.

    Köpte precis servetter hoppas att de kommer snabbt. 
  • Green

    Dagens inköpslista (den lär säkert bli längre)


    Läsk
    Askfat
    Servetter (det var värst vad det var svårt att hitta vanliga vita dunilin?!)
    Frukt
    Chips
    Godis
    Korv och bröd
    Saker till den hemgjorda glassen
    "vanlig"glass till barnen
    Blommor
    Kabel mellan ipoddockan och förstärkaren

    Blommor och frukt väntar jag ju med till fredagen men allt annat får jag se till att ha handlat innan.

    Idag har jag beställt maten, har fortfarande ingen aning om menyn och lär inte få det heller Skrattande
    Någon överraskning kan man ju få i allt detta planerande!

  • paet
    Syllis 2012 skrev 2012-07-03 09:48:12 följande:
    Vad kul! Vi ska också ha såpbubblor Glad
    Hur många ska ni ha? Köpte av en tjej här på BT som sålde för 4kr styck. Tog 72 så hon hade iaf senast 128 stycken kvar iaf. Lite billigare än i butik
  • MickeochViktoria

    Fick precis våra servetter, har beställt från Duni... Rätt färg iaf men blev besviken på materialet, trodde ändå de skulle va liiite mer speciellt, men de duger väl.. Var 40x40.. Men nu har jag ingen aning om hur jag ska vika dom, hur ska ni göra?

  • paet
    MickeochViktoria skrev 2012-07-03 21:54:15 följande:
    Fick precis våra servetter, har beställt från Duni... Rätt färg iaf men blev besviken på materialet, trodde ändå de skulle va liiite mer speciellt, men de duger väl.. Var 40x40.. Men nu har jag ingen aning om hur jag ska vika dom, hur ska ni göra?
    Blev nyfiken på vad som fanns hos Duni. Såg att de hade instruktionsvideor på hur man kan vika dem
  • paet

    Okej.. hrm.. prova att youtuba då?
    Ja men verkligen! Hur snabba var de på att skicka dem? 

  • paet

    Föresten idag ringde vår präst och ville bestämma vigselsamtal med oss. Jag har försökt nå honom jättelänge nu men han har haft fullt upp med konfirmander. Men tror ni inte jag missade samtalet då? Gaah.. vågade inte ringa upp honom halv tio på kvällen när jag såg missade samtalet. Men han lämnade iaf ett meddelande. Ska ringa honom imorgon. Så ska vi bestämma en tid på Måndag Nervös jag blev nu! Då lär vi också bestämma datum för att gå igenom ceremonin i kyrkan! *fniss*

  • ajmb

    Har också beställt servetter från Duni....jag funderar på att rulla dom och lägga dom över tallriken med ett knutet band runt...eventuellt med något blad som vi har på borden...dvs humle

    Det står att de ska skicka inom 2 dagar...får se om jag får mina på fredag då
     

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?