• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Jeaneettes
    MickeochViktoria skrev 2012-07-03 07:22:34 följande:
    Oj för stunden känns de som att jag har mycket kvar att inhandla/göra.. Jag ska köpa massvis med nytt smink (ska göra själv), sen är det dukar, ljus, en "toalettkorg" med alla tillbehör, vi ska gifta oss utomhus så måste hitta gardiner att pynta en paviljong med, paraply osv... Däremot de värsta, jag är så himla velig så jag sitter fortfarande utan skor OCH Ring :( Har inte bestämt mig än..
    Vad har ni kvar att köpa?

     


    Vi har nog faktiskt inget kvar att köpa, känns otroligt skönt. Var hos mina svärföräldrar igår och skrev det sista.


    Skor var mitt största problem gud vad lång tid det tog att hitta något jag kunde tänka mig gå i.


    Jag vill verkligen att det ska bli varmt snart men det känns inte som en sån sommar.

  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-07-03 00:03:08 följande:
    HJÄLP.....
    Kom precis på...vilken sida ska vi gå in på...
    Ska han stå till vänster och jag till höger ...eller???
    Har definitivt ingen koll på detta 
    Du ska gå på vänster sida och han på höger sida Glad
  • Syllis 2012

    Var hos frissan i går och gjorde en prov håruppsättning.Jag blev jätte nöjd Glad

  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-07-02 23:54:26 följande:
    Idag kom våra såpbubblor!! Yeeeey!! En sak till klar!
    Vad kul! Vi ska också ha såpbubblor Glad
  • Syllis 2012
    MickeochViktoria skrev 2012-07-03 07:22:34 följande:
    Oj för stunden känns de som att jag har mycket kvar att inhandla/göra.. Jag ska köpa massvis med nytt smink (ska göra själv), sen är det dukar, ljus, en "toalettkorg" med alla tillbehör, vi ska gifta oss utomhus så måste hitta gardiner att pynta en paviljong med, paraply osv... Däremot de värsta, jag är så himla velig så jag sitter fortfarande utan skor OCH Ring :( Har inte bestämt mig än..
    Vad har ni kvar att köpa? 
    smink
    vita strumbyxor
    shape trosor

    engångsartiklar
    alkohol
    dryck
    kaffe
    m.m
  • Viccan
    ajmb skrev 2012-07-03 00:03:08 följande:
    HJÄLP.....
    Kom precis på...vilken sida ska vi gå in på...
    Ska han stå till vänster och jag till höger ...eller???
    Har definitivt ingen koll på detta 
    Precis som alla andra säger
    "Bruden går på brudgummens vänstra sida in och på hans högra sida ut "

    MEN... om man ska bli överlämnad så blir det andra "regler"
    Bruden går på överlämnarens högra sida. Lämnas över till brudgummen, och de fortsätter tillsammans upp till altaret med bruden på brudgummens vänstra sida.
  • Syllis 2012

    Jag kommer bli överlämnad på vårat bröllop.Men jag kommer gå på den vänstra sidan.

  • Syllis 2012
    MickeochViktoria skrev 2012-07-02 21:02:52 följande:
    Måste ansluta mig! Här är en till som ska gifta mig den 28:e juli :D Nervös!! Ska läsa igenom tråden nu så jag hänger med här :)
    Hej!
    Kul med en till blivande 28 juli brud Glad
  • Charlie13
    Syllis 2012 skrev 2012-07-03 10:04:57 följande:
    Jag kommer bli överlämnad på vårat bröllop.Men jag kommer gå på den vänstra sidan.
    Shit, det har jag inte ens tänkt på. Nu har jag visserligen inte kollat med prästen om det går bra men det måste det väl göra.. Hoppas jag.. Men jag tror nog också att det blir att jag går på vänster sida?
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?