• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • JuliBrud89

    Oj! Den liknar min på ett sætt :) Jag har en Maggie Soterro - Decadence royale :) Ær det kinaklænning? (Førlåt om det inte ær det) :P

  • JuliBrud89

    Går visst inte att citera från mobilen :) Det vat ang. Paets bild :)

  • ajmb
    MickeochViktoria skrev 2012-07-02 21:02:52 följande:
    Måste ansluta mig! Här är en till som ska gifta mig den 28:e juli :D Nervös!! Ska läsa igenom tråden nu så jag hänger med här :)
    Välkommen :)
  • paet
    JuliBrud89 skrev 2012-07-02 22:14:52 följande:
    Oj! Den liknar min på ett sætt :) Jag har en Maggie Soterro - Decadence royale :) Ær det kinaklænning? (Førlåt om det inte ær det) :P
    Jo det är kinaklänning! Önskar jag hade råd med orginalet. Men är hemma på mammaledighet så man får ta det som finns hihi! Googlade din klänning. Superfin! Den påminde verkligen lite granna
  • paet
    MickeochViktoria skrev 2012-07-02 21:02:52 följande:
    Måste ansluta mig! Här är en till som ska gifta mig den 28:e juli :D Nervös!! Ska läsa igenom tråden nu så jag hänger med här :)
    Välkommen!
  • ajmb

    Ja..lite stressad börjar jag nog bli....
    Pratade med tjejen som förhoppningsvis kommer att sjunga på vårat bröllop idag.
    Känns skönt..men har lite problem med pianot...vi får väl se.

    Har hittat karaffer och flaskor ..ska förhoppningsvis hämta dom i morgon.
    Våra ringar har kommit...hoppas att sambon hämtar dom denna veckan.
    Ska beställa servetter och inhandla godis till våra organzapåsar.
    Det här med en fotograf är fortfarande en het potatis..vi får väl se hur det blir...

    Ska försöka förbereda lite backar och packa ner det jag har ..så det blir lätt att bara bära iväg....

    Något som gör mig sååååå glad är att vår dotter ska spela fiol på vårat bröllop.
    Nu grönskar det....hon spelar bättre och bättre varje dag.... :)

     

  • ajmb

    HJÄLP.....
    Kom precis på...vilken sida ska vi gå in på...
    Ska han stå till vänster och jag till höger ...eller???
    Har definitivt ingen koll på detta 

  • paet
    ajmb skrev 2012-07-03 00:03:08 följande:
    HJÄLP.....
    Kom precis på...vilken sida ska vi gå in på...
    Ska han stå till vänster och jag till höger ...eller???
    Har definitivt ingen koll på detta 
    Bruden går på brudgummens vänstra sida in och på hans högra sida ut Det har med var man sätter släkten.
  • MickeochViktoria
    Viccan skrev 2012-07-02 22:04:58 följande:
    Jag håller med dig. Mycket man ska ha koll på just nu. Och man blir  ju orolig att man ska glömma ngt.
    Men annars är jag inte så himla nervös längre. Det går liksom i vågor. Ibland känner jag mig jätte stressad och otroligt nervös, så jag får ont i magen. Men som idag, då känner jag mig väldigt lugn och som att vi har jätte långt kvar. Kanske är för att jag inte riktigt har förstått att det är så få dagar/veckor kvar nu.

    Men vad har du kvar att inhandla/göra?
    Kan vara bra att se om jag missat ngt eller få tips på ngt jag missat att tänka på.
    Oj för stunden känns de som att jag har mycket kvar att inhandla/göra.. Jag ska köpa massvis med nytt smink (ska göra själv), sen är det dukar, ljus, en "toalettkorg" med alla tillbehör, vi ska gifta oss utomhus så måste hitta gardiner att pynta en paviljong med, paraply osv... Däremot de värsta, jag är så himla velig så jag sitter fortfarande utan skor OCH Ring :( Har inte bestämt mig än..
    Vad har ni kvar att köpa? 
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?