• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • paet
    InaW skrev 2012-07-01 00:52:14 följande:
    Jisses vad bra du passar i den Skrattande
    Hoppas det blir dden du väljer för den var jättesmickrande på dig. Har ifs inte sett den andra..men klart min favorit Flört
    Tack så mkt InaW Känns som att det blir denna. Kan inte klaga så mkt på den hehe.
    Hihi ja den är underbar  
  • Charlie13
    ajmb skrev 2012-06-21 22:59:14 följande:
    Har du inte någon väninna som kan ta korten...jag gjorde det till min lillasyster när hon gifte sig. Hon å andra sidan visste inte om att jag gjorde en bok av deras dag.
    En mycket uppskattad present....

    Hoppas det löser sig.

    Trevlig midsommar

    Ja, mamma skulle hålla lite koll på det. Vi tänkte helt enkelt att vi slänger upp en kamera på ett stativ så får alla fota varandra. Lite tråkigare, men vad ska man göra!


     


    Har jobbat som en galning! Så nu ska jag läsa igenom tråden, har ju missat hur mycket som helst!!!

  • Charlie13

    Paet: Superfin klänning!!


     


    Alla: Börjar ni bli stressade än? :P

  • paet

    Charlie13: Tack så mkt

    Jo jag är skitstressad över att maten kommer att bli på tok för dyr Hälften är inköpt men ja.. är lite rädd att det inte räcker till.. men det löser nog sig. Fick såpbubblorna idag som ska blåsas på oss utanför kyrkan  

  • Green

    Stress? Nä, det har jag inte tid med Flört

    Har fullt upp med jobb-barn-häst och att fixa i trädgården.

  • Charlie13

    hahaha vad skönt att höra ;)


    Jag känner också lite panik med just maten. Inte kostnaden då vi gör själv, utan mer att det är sånt man inte kan köpa på sig innan. Utan vi MÅSTE handla samma vecka, DET känns pissjobbigt! Kommer garanterat att glömma något!! Lär ju bli ca 40 vändor på Coop! :)


     


    Köpte i alla fall 20 st 1,5 L drickor från Dollar store nu i helgen.(10 kr st inkl pant!!) Tyvärr så finns ju inte den här i stan utan 11 mil bort, men vi hade ärenden dit ändå så vi passade på! Det räcker väl i alla fall till 1 eller 2 glas per person, sen är tanken att vi kör på saft! (alkoholfri middag!)

  • Viccan
    MickeochViktoria skrev 2012-07-02 21:02:52 följande:
    Måste ansluta mig! Här är en till som ska gifta mig den 28:e juli :D Nervös!! Ska läsa igenom tråden nu så jag hänger med här :)
    Välkommen Skrattande

    Går allt bra för dig?
  • MickeochViktoria
    Viccan skrev 2012-07-02 21:48:42 följande:
    Välkommen Skrattande

    Går allt bra för dig?
    Tack! Börjar få ordentligt med nerver nu känner jag så förhoppningsvis går allt bra ;) Känner mig lite lätt glömsk och förvirrad, mycket som ska inhandlas just nu :)
    Själv då? 
  • Viccan
    MickeochViktoria skrev 2012-07-02 21:56:50 följande:
    Tack! Börjar få ordentligt med nerver nu känner jag så förhoppningsvis går allt bra ;) Känner mig lite lätt glömsk och förvirrad, mycket som ska inhandlas just nu :)
    Själv då? 
    Jag håller med dig. Mycket man ska ha koll på just nu. Och man blir  ju orolig att man ska glömma ngt.
    Men annars är jag inte så himla nervös längre. Det går liksom i vågor. Ibland känner jag mig jätte stressad och otroligt nervös, så jag får ont i magen. Men som idag, då känner jag mig väldigt lugn och som att vi har jätte långt kvar. Kanske är för att jag inte riktigt har förstått att det är så få dagar/veckor kvar nu.

    Men vad har du kvar att inhandla/göra?
    Kan vara bra att se om jag missat ngt eller få tips på ngt jag missat att tänka på.
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?