• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • ajmb

    Jodå minsann...här börjar dom yra....men än så länge inget i drömmarna. Här frågar bara min mamma hela tiden..och hon hjälper mig så mycket utan att lägga näsan i blöt för mycket
    Sååå tacksam över att hon hjälper mig.

    Det blev så verkligt idag då vi pratade med vigselförättaren. Pirrigt


    JuliBrud89 skrev 2012-06-28 23:18:04 följande:
    Børjar vi få brøllopsnerver? :D Ja! Ofta frågar folk hur det går m.m, och jag redan nu kænner att jag.blir nervøs bara att prata om det med andra mænniskor :D och brøllopsdrømmarna smyger sig på allt mer också! Hur kænner ni??
     
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-06-28 19:43:12 följande:
    Åh alla verkar ha varit på samtal och även övat på cermonin.. vi har inte ens hört nått från vår präst sedan i April Han är supersvår att nå..
    Tråkigt att det är så.Man vill ju få det klart.Jag hoppas ni får träffa prästen snart.
  • Jeaneettes
    Syllis 2012 skrev 2012-06-29 09:36:04 följande:
    Tråkigt att det är så.Man vill ju få det klart.Jag hoppas ni får träffa prästen snart

    Vi ska träffa våran präst den 11 juli :)

  • paet

    Got damn it!! Jag skulle ha fått min nya klänning idag.. men nä nu får jag vänta tills på Måndag Den är i västerås så det känns som den är så nära så jag kan ta på den..

  • Jeaneettes
    paet skrev 2012-06-29 10:56:21 följande:
    Got damn it!! Jag skulle ha fått min nya klänning idag.. men nä nu får jag vänta tills på Måndag Den är i västerås så det känns som den är så nära så jag kan ta på den..

     


    Du har inte fixat klänning än? modigt! skulle jag aldrig våga

  • paet
    Jeaneettes skrev 2012-06-29 10:57:41 följande:

     


    Du har inte fixat klänning än? modigt! skulle jag aldrig våga


    Jo för längesedan men jag är inte nöjd med den. Så beställde en ny. 
  • kacan
    Jeaneettes skrev 2012-06-28 18:58:28 följande:

     


    vi gifter oss klockan 1 :D


    Vi gifter oss kl 16.00 =)
  • paet

    Här kommer lite bilder på nya klänningen. Dock lite ihoptryckt då den varit ihopvikt.



     
  • paet



    Bilden bakifrån gick inte att ladda upp av nån anledning? Hrm.... får se om jag fixar det sen.
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?