• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • ajmb

    Hihih...
    Min ville ha lavendel fägtema...men jag hittade ingen och sen så när jag provade vita klänningar så ...huuuu...nej aldrig.
    Skönt att han har en åsikt ..min är inte lika intresserad tyvärr....men jag visar förslag och han säger ja eller nej..hihih.
    Men kunde inte lösa hans önskan med klänningen.

    Hihihi...det är inte dukar..utan det är servetter...fniss.
    Dukarna är helvita med vävt rutigt mönster i. 

  • ajmb

    Mina vänner planerar möhippa....usch...ska man bara hålla god min även om det blir för fjantigt...
    Känner inte mycket för att bli eller att spöka ut mig. Hade jag varit typ 15 år yngre och inga barn...ok men inte nu.

    Vad tycker ni??? 

  • Jeaneettes
    ajmb skrev 2012-06-27 00:39:48 följande:
    Mina vänner planerar möhippa....usch...ska man bara hålla god min även om det blir för fjantigt...
    Känner inte mycket för att bli eller att spöka ut mig. Hade jag varit typ 15 år yngre och inga barn...ok men inte nu.

    Vad tycker ni???

     


    Mina var väldigt tidigt ute med möhippa så jag har haft och det var en av dom roligaste grejerna jag gjort.


    Hade verkligen följt mina önskemål och inga pinsamheter.


     


    Måste bara säga att idag är det en månad kvar för min m2b och mig :D


    Känns helt fantastiskt!!!

  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-06-27 00:39:48 följande:
    Mina vänner planerar möhippa....usch...ska man bara hålla god min även om det blir för fjantigt...
    Känner inte mycket för att bli eller att spöka ut mig. Hade jag varit typ 15 år yngre och inga barn...ok men inte nu.

    Vad tycker ni???
    Jag skulle vilja gå på en mysig trevlig möhippa.Men jag tror inte jag får gå på någon möhippa.
  • Jeaneettes
    Syllis 2012 skrev 2012-06-27 09:19:10 följande:
    Jag skulle vilja gå på en mysig trevlig möhippa.Men jag tror inte jag får gå på någon möhippa.

     


    Varför tror du inte det? :(

  • Viccan
    Syllis 2012 skrev 2012-06-27 09:19:10 följande:
    Jag skulle vilja gå på en mysig trevlig möhippa.Men jag tror inte jag får gå på någon möhippa.
    Men varför inte? Rynkar på näsan
    Jag hoppas att du får en möhippa. Och om INTE, tycker jag du ordnar en riktigt mysig dag/kväll med dina närmaste tjejer när du känner att du har tid för de (innan eller efter bröllopet).
  • Jeaneettes

    Håller absolut med Viccan. Hörrni är det någon annan som har problem att äta? känner mig aldrig hungrig längre. förren sent på kvällen då jag kommer på att jag inte ätit något på hela dagen.

  • ajmb
    Jeaneettes skrev 2012-06-27 06:38:15 följande:

     


    Mina var väldigt tidigt ute med möhippa så jag har haft och det var en av dom roligaste grejerna jag gjort.


    Hade verkligen följt mina önskemål och inga pinsamheter.


     


    Måste bara säga att idag är det en månad kvar för min m2b och mig :D


    Känns helt fantastiskt!!!


    Hoppas verkligen att de gör det...vi får väl se.

    Ja visst känns det spännande...tiden går snabbt.
    Tog nog i lite förmycket igår. Har köpt snygga speglar som ska ligga på bordet. Ville ha speciella ljus men de är sååå dyra...nu fanns de på erbjudande...men fortfarande dyra...säg så här..behöver inte köpa nya ljus på ett tag. hihihih 
  • ajmb
    Syllis 2012 skrev 2012-06-27 09:19:10 följande:
    Jag skulle vilja gå på en mysig trevlig möhippa.Men jag tror inte jag får gå på någon möhippa.
    Vaför inte???
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?