• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • kacan

    Hej på er alla..


    Det var ett tag sedan som jag kikade in här.


    Jag bor också i Norrland. Mer bestämt i Boden.


    Här fixas det för fullt just nu. Bordsplacerings påsarna med godis är klara, festhäftet jobbas det på....


    Frisör och smink är bokat.


    Har köpt min klänning i fredags. (Jippi) Beställde även vigselringen och tårtan samma dag =)


    Känns skönt att ha det klart. Ska i veckan och kolla in fest lokalen igen för att mäta bord och kolla av utrusningen,


    bordsplacerings möjligheter mm


    Det börjar kännas i kroppen att det är nära nu.... Pirrigt värre =)


    Vad har ni kvar att göra?

  • Jeaneettes
    kacan skrev 2012-06-17 21:45:44 följande:

    Hej på er alla..


    Det var ett tag sedan som jag kikade in här.


    Jag bor också i Norrland. Mer bestämt i Boden.


    Här fixas det för fullt just nu. Bordsplacerings påsarna med godis är klara, festhäftet jobbas det på....


    Frisör och smink är bokat.


    Har köpt min klänning i fredags. (Jippi) Beställde även vigselringen och tårtan samma dag =)


    Känns skönt att ha det klart. Ska i veckan och kolla in fest lokalen igen för att mäta bord och kolla av utrusningen,


    bordsplacerings möjligheter mm


    Det börjar kännas i kroppen att det är nära nu.... Pirrigt värre =)


    Vad har ni kvar att göra?


     


    Hej


    Vi är nog klara med det mest frisör bokat, naglar, skor beställde jag äntligen efter mycket velande.


    vigselsamtal snart har vi också :)


    jag tror vi är rätt redo faktiskt, ja nu är det nära och jag längtar. idag har vi haft en så mysig dag där vi bara legat i sängen, jag har sovit var om varanat så himla skönt längtar till semestern :)

  • kacan
    Jeaneettes skrev 2012-06-17 21:58:20 följande:

    Hej


    Vi är nog klara med det mest frisör bokat, naglar, skor beställde jag äntligen efter mycket velande.


    vigselsamtal snart har vi också :)


    jag tror vi är rätt redo faktiskt, ja nu är det nära och jag längtar. idag har vi haft en så mysig dag där vi bara legat i sängen, jag har sovit var om varanat så himla skönt längtar till semestern :)


    Jag har kvar att boka naglar. Ska fixa det i veckan.


    Väntar även på att prästen ska höra av sig för samtal. Det skulle ske i juli sa dom... Spännande =)


    Sen ska vi välja champagne...


    Längtar också till semestern... Jobbar 3 veckor til...

  • Nudax
    kacan skrev 2012-06-17 21:45:44 följande:

    Hej på er alla..


    Det var ett tag sedan som jag kikade in här.


    Jag bor också i Norrland. Mer bestämt i Boden.


    Här fixas det för fullt just nu. Bordsplacerings påsarna med godis är klara, festhäftet jobbas det på....


    Frisör och smink är bokat.


    Har köpt min klänning i fredags. (Jippi) Beställde även vigselringen och tårtan samma dag =)


    Känns skönt att ha det klart. Ska i veckan och kolla in fest lokalen igen för att mäta bord och kolla av utrusningen,


    bordsplacerings möjligheter mm


    Det börjar kännas i kroppen att det är nära nu.... Pirrigt värre =)


    Vad har ni kvar att göra?


    Här är det mest lite småsaker som är kvcar att göra. Känns nästan skumt faktiskt, tror vi började planera för tidigt så nu när det mesta är klart känns det så konstigt stiltje... men pirret kanske hoppar igång snart =)
  • kacan
    Nudax skrev 2012-06-17 22:16:33 följande:
    Här är det mest lite småsaker som är kvcar att göra. Känns nästan skumt faktiskt, tror vi började planera för tidigt så nu när det mesta är klart känns det så konstigt stiltje... men pirret kanske hoppar igång snart =)

    Skönt att ha så mycket som möjligt klart innan det är dax. Så slipper ni stressen veckorna innan... Njut =)


    Här är det nästan också klart, det mesta iaf men festhäftet är det som tar min tid nu... Ler....

  • ajmb

    Har tagit lite ledigt från all planering denna helgen...tråkiga nyheter har gjort mig lite passiv...vill bara att de närmaste dagarna ska försvinna snabbt.

  • kacan
    ajmb skrev 2012-06-17 22:51:28 följande:
    Har tagit lite ledigt från all planering denna helgen...tråkiga nyheter har gjort mig lite passiv...vill bara att de närmaste dagarna ska försvinna snabbt.

    Urs då... Lät inte så kul... Hoppas att allt löser sig till det bästa!


    Skickar dig styrka och omtanke....

  • ajmb
    kacan skrev 2012-06-17 23:04:32 följande:

    Urs då... Lät inte så kul... Hoppas att allt löser sig till det bästa!


    Skickar dig styrka och omtanke....


    Tack det värmer
  • Nudax
    kacan skrev 2012-06-17 22:47:21 följande:

    Skönt att ha så mycket som möjligt klart innan det är dax. Så slipper ni stressen veckorna innan... Njut =)


    Här är det nästan också klart, det mesta iaf men festhäftet är det som tar min tid nu... Ler....


    Ja det är skönt men också skumt, egentligen saknar jag lite det där planeringspirret jag hade precis i början =P Allra sista veckan kommer dock bli lite mer stressigt för då har vi rest söderut i sverige och är på plats i rätt trädgård, först då kan vi börja pyssla med sånt som måste lösas på plats =)

    Ja, festhäften var en av de saker som tog mest tid här med =P Hur kommer era att se ut?
  • Nudax

    Hur ser det ut för er alla här när det gäller vikt/kropp och klänning? Är det någon som likt mig fortfarande hoppas på att hinna tappa ett par kilo/centimeter innan den 28/7? Jag skulle verkligen behöva tappa ett par för att klänningen ska sitta bra... och med 6 veckor kvar kör jag nu igång hårdprogram allá "älskling du har blivit en tjockis" typ... =P Någon som vill vara med på "resan" ? =)

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?