• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-06-16 23:30:43 följande:
    Jag är en sån där nyfiken tjej av mig.....
    Är det ok att fråga varifrån ni är allihopa ??

    Själv är jag från Karlskrona  
    Jag bor i Nyköping
  • Charlie13

    Huhu vad alla bor nere i söder! :D Själv är jag från Kiruna, svårt att ta sig högre upp ;)

  • Green

    Allt norr om hallandsåsen är norrland Tungan ute
    Dvs jag är skåning. Kommer från Båstad men bor i Bjuv.

  • Charlie13

    Från det ena till det andra; Vi har beställt en cake topper samt bestämt utseendet på tårtan (svägerskan får fria händer med innehållet med enda direktiven ; INTE choklad och det SKA finnas med hallon!)


    Cake toppern (på svenska...??) är Snurre Sprätt och Lola Kanin i brudutstyrsel, 17 cm höga från kakburken.se! Jättefina! :) 201 kr inkl frakt!

  • ajmb
    paet skrev 2012-06-17 00:38:48 följande:
    Jasså? Ja det är inte så långt härifrån. Vill inte lägga ut exakt var jag bor i med att inget är ju särskilt stort här
    nej hihihhih...gör inte det....roligt att du bor så nära.
    Tyvärr så är ja inte så ofta där och hälsar på....Har förhoppningar varje år men det kommer alltid något som gör att resan inte blir av.
  • Green

    Beställde förresten våra tårtor igår.
    Skulle gå in till frisören och boka tid också men dom hade stängt när jag kom vid 11,20. Deras öppetider skulle vara 9-12 Obestämd

  • ajmb
    Green skrev 2012-06-17 19:22:58 följande:
    Beställde förresten våra tårtor igår.
    Skulle gå in till frisören och boka tid också men dom hade stängt när jag kom vid 11,20. Deras öppetider skulle vara 9-12 Obestämd
    {#emotions_dlg.flower} vad roligt{#emotions_dlg.flower}
    Inget kul när man tänker göra något och så stämmer inte tidernaRynkar på näsan.
    Hoppas det går bättre i veckan. 
    Kan ju vara så att de hade bröllopsbestyr och där av inte hade öppet...men visst hade man önskat sig ett meddelande vid dörren. 
  • paet
    Green skrev 2012-06-17 18:27:18 följande:

    Allt norr om hallandsåsen är norrland Tungan ute
    Dvs jag är skåning. Kommer från Båstad men bor i Bjuv.


    Då kan vi ju lika gärna byta landsnamn från Sverige till Norrland då! Tungan ute
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?