• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • ajmb
    EmelieKarlsson skrev 2012-06-15 21:58:06 följande:
    Håller på med festprogrammet en fredagskväll som denna :). Vill ha med lite händelser från 28 juli, någon som vet någon bra sida till detta? Som inte är wikipedia?
    Hej där
    Ne.se kanske kan hjälpa..dock tror jag det är en betalsite....själv är jag lärare..kan kolla på mitt jobb. Men vet inte hur jag får kommer in på den hemifrån.
     
  • Jeaneettes
    Nudax skrev 2012-06-16 21:02:34 följande:
    Precis! Vi har ett trädgårdsbröllop med vigsel och fest i barndomsträdgården. Den ligger rätt enskilt, ute i skogen, stor tomt utan grannar så det är jättefint där. Vi har temafärger grönt, vitt silver och kör mycket av dekorerandet i de färgerna + att vi kommer använda mycket av naturen, med egenplockade sommarbuketter etc t.ex. =)

    Hur har ni planerat?

     


    Vi har ett afternoon tea insperat bröllop så vi har tio olika bakelser och scones med marmelader, vi har köpt massa gamla koppar som vi ska duka med och några koppar det kommer vara mini rosor i.


     

  • ajmb
    Jeaneettes skrev 2012-06-16 22:26:31 följande:

     


    Vi har ett afternoon tea insperat bröllop så vi har tio olika bakelser och scones med marmelader, vi har köpt massa gamla koppar som vi ska duka med och några koppar det kommer vara mini rosor i.


     


    Låter helt ljuvligt.
    Älskar gamla koppar...dricker dock inte själv varken kaffe eller the..ha saft i min ;)
    Hoppas på att få se bilder från er stora dag.
    Detta gäller från er övriga oxå.
     
  • Jeaneettes
    ajmb skrev 2012-06-16 22:53:53 följande:
    Låter helt ljuvligt.
    Älskar gamla koppar...dricker dock inte själv varken kaffe eller the..ha saft i min ;)
    Hoppas på att få se bilder från er stora dag.
    Detta gäller från er övriga oxå.

     


    Tack vad gulligt sagt, detta passade bäst min m2b och mig

  • ajmb

    Jag är en sån där nyfiken tjej av mig.....
    Är det ok att fråga varifrån ni är allihopa ??

    Själv är jag från Karlskrona  

  • ajmb
    paet skrev 2012-06-16 23:49:27 följande:
    Dalarna här
    Kul....är faktiskt....en fjärdedel dalkulla...hihi...Farfar var från Grycksbo.
  • paet
    ajmb skrev 2012-06-17 00:01:01 följande:
    Kul....är faktiskt....en fjärdedel dalkulla...hihi...Farfar var från Grycksbo.
    Jasså? Ja det är inte så långt härifrån. Vill inte lägga ut exakt var jag bor i med att inget är ju särskilt stort här
  • Jeaneettes
    ajmb skrev 2012-06-16 23:30:43 följande:
    Jag är en sån där nyfiken tjej av mig.....
    Är det ok att fråga varifrån ni är allihopa ??

    Själv är jag från Karlskrona

     


    Här är en stockholmare :)

  • Nudax
    Jeaneettes skrev 2012-06-16 22:26:31 följande:

     


    Vi har ett afternoon tea insperat bröllop så vi har tio olika bakelser och scones med marmelader, vi har köpt massa gamla koppar som vi ska duka med och några koppar det kommer vara mini rosor i.


     


    Aha, låter mysigt! =D
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?