• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • EmelieKarlsson

    Håller på med festprogrammet en fredagskväll som denna :). Vill ha med lite händelser från 28 juli, någon som vet någon bra sida till detta? Som inte är wikipedia?

  • paet
    Syllis 2012 skrev 2012-06-15 09:51:55 följande:
    Det var en annorlunda grej med hund som ringbärare Glad.Jag har aldrig hört det förut att någon haft det.
    Ja jag hoppas vi får göra så
    Green skrev 2012-06-15 19:38:40 följande:
    Jag hade väl lite planer på att vår Elsa skulle få det uppdraget men nu finns hon ju inte mer Gråter
    Liten och busig valp istället?? Näää!
    Åh det hade ju varit så fint! Hon kommer att vara med er ändå. 
    Hihi ja det kanske inte går, då kanske ringarna åker i magen *fniss* Den lille kan ju springa runt på gården iaf och bara var söt istället
     
  • Jeaneettes
    Syllis 2012 skrev 2012-06-16 09:27:39 följande:
    6 veckor kvar idag!!!!!!! Glad

     


    Då var det 6 veckor kvar för mig igår :) wooho helt sjukt

  • Nudax
    Jeaneettes skrev 2012-06-15 21:40:01 följande:

     


    Absolut, egentligen är det skitsamma jag väger 53 och skulle vilja gå ner till 50 som jag gjorde innan jag sluta röka men idag äter jag glass


    Aha :) Ja, jag tänker lite (fastän jag då skulle behöva gå ner lite mer än 3kg) att varför ägna tiden inför bröllop, en tid där man kan vara upptrissad och glad och positivt pirrig till att ha ångest över att man borde äta si och så eller borde träna etc? Så nu har jag släppt pressen lite men försöker ändå så mycket jag orkar och känner för =) Så lite till tror jag att jag hinner ner.
  • Jeaneettes
    Nudax skrev 2012-06-16 16:03:05 följande:
    Aha :) Ja, jag tänker lite (fastän jag då skulle behöva gå ner lite mer än 3kg) att varför ägna tiden inför bröllop, en tid där man kan vara upptrissad och glad och positivt pirrig till att ha ångest över att man borde äta si och så eller borde träna etc? Så nu har jag släppt pressen lite men försöker ändå så mycket jag orkar och känner för =) Så lite till tror jag att jag hinner ner.

     


    Jo så tänker jag också vi gifter ju oss ganska sent då man vill passa på och äta glass och bara njuta ;)


    Hur ska era bröllop vara? skulle vilja höra vad alla har för tema och hur dom ska göra för att få ett sånt tema :)

  • Green
    paet skrev 2012-06-16 19:00:59 följande:
    Har ni sett nedräknaren i TS?
    Stress!! Tungan ute

    Vårt trädgårdsbröllop blir lite splittrat.
    Inne i tältet ska det vara ganska stilrent med vita dukar, vitt porslin, silverbestick mm. Ska ha vin/ölglas i olika modeller och ljusstakar och vaser i glas.
    Ska ha rosa/cerise rislampor i taket och blommor i samma färger.

    Ute ska jag ha lite mer lantlig stil då jag är "bonnatös" och ryttare.
    Tre dörrar som backdrop till vigsel som ska ske under äppelträdet. Halmbalar och trasmattor att sitta på. Hästskor på lite strategiska platser och så pludrar jag släktgården på allt som kan passa in, gamla stallfönster och fodertråg mm Glad
  • Nudax
    Jeaneettes skrev 2012-06-16 16:59:28 följande:

     


    Jo så tänker jag också vi gifter ju oss ganska sent då man vill passa på och äta glass och bara njuta ;)


    Hur ska era bröllop vara? skulle vilja höra vad alla har för tema och hur dom ska göra för att få ett sånt tema :)


    Precis! Vi har ett trädgårdsbröllop med vigsel och fest i barndomsträdgården. Den ligger rätt enskilt, ute i skogen, stor tomt utan grannar så det är jättefint där. Vi har temafärger grönt, vitt silver och kör mycket av dekorerandet i de färgerna + att vi kommer använda mycket av naturen, med egenplockade sommarbuketter etc t.ex. =)

    Hur har ni planerat?
  • ajmb
    Jeaneettes skrev 2012-06-16 15:13:37 följande:

     


    Då var det 6 veckor kvar för mig igår :) wooho helt sjukt


    Håller med....ooj  ojjjj oooooj
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?