• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • paet

    Åh jag har en kompis som ska ta med sig sin hund upp. Och då satt vi och funderade på om vi ska fråga om han får vara ringbärare. Han är väldigt dresserad och lättlärd för nya saker. Så hoppas verkligen de godkänner det! Har ni sett eller hört nån som haft det?

  • ajmb
    paet skrev 2012-06-14 21:12:09 följande:
    Men gud vad kul grej att göra Har ni kommit fram till nått??
    Hihi ni får göra ett häftigt
    Charlie13 skrev 2012-06-14 18:36:50 följande:
    Hahaha vad kul! Jag heter egentligen Sanne :)
    Hihi okej
    Hihhiih...nej det har jag inte...men kom på en rolig grej....ni kan ju hjälpa mig....
    Kombinera följande bokstäver hur ni vill ...så får vi se vad vi kan få ihop

    bemnnoorsssstvö 

    Här är våra efternamns bokstäver....fniss.

    Gärna ett namn som börjar på b...för barnen vill det.....hihihihihhiih 
  • Jeaneettes
    Nudax skrev 2012-06-14 15:07:54 följande:
    Inte riktigt ännu, men det kommer säkert! Vad tror du att det är som spökar? Stress över sånt som inte är klart eller mer nervositet på ett positivt?

    Jag vet inte, jag tror det är för man vill vara och att allt är perfekt, skulle vilja tappa något kilo men det är svårt när man absolut inte är tjock eller tycker det. men nu springer jag som en galning.


    fast ikväll blir det synda då är det svergie match och då blir det mys på olearys.


     

  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-06-14 21:13:00 följande:
    Åh jag har en kompis som ska ta med sig sin hund upp. Och då satt vi och funderade på om vi ska fråga om han får vara ringbärare. Han är väldigt dresserad och lättlärd för nya saker. Så hoppas verkligen de godkänner det! Har ni sett eller hört nån som haft det?
    Det var en annorlunda grej med hund som ringbärare Glad.Jag har aldrig hört det förut att någon haft det.
  • Nudax
    Jeaneettes skrev 2012-06-15 07:28:21 följande:

    Jag vet inte, jag tror det är för man vill vara och att allt är perfekt, skulle vilja tappa något kilo men det är svårt när man absolut inte är tjock eller tycker det. men nu springer jag som en galning.


    fast ikväll blir det synda då är det svergie match och då blir det mys på olearys.


     


    Ja förstår det, själv har jag ett par kilo som jag skulle BEHÖVA gå ner innan, så det skapar ju lite ångest förstås, men jag hoppas det går vägen =P Att springa kanska är ett skönt sätt att få tid att släppa stress iaf?
  • Syllis 2012

    Jag har skrivit namn på placeringskorten nu så var det klart Glad.

  • Charlie13

    Idag går vårt OSA ut, det är ca 15 st som inte svarat, så m2b sitter just nu och ringer och frågar då det BARA är folk från hans sida som missat. En del ska inte komma och trodde att vi förstod det när de inte svarat, andra trodde det var så självklart att de skulle komma så de hade inte svarat?! SUCK!!!!


     

  • paet
    Charlie13 skrev 2012-06-15 17:41:28 följande:

    Idag går vårt OSA ut, det är ca 15 st som inte svarat, så m2b sitter just nu och ringer och frågar då det BARA är folk från hans sida som missat. En del ska inte komma och trodde att vi förstod det när de inte svarat, andra trodde det var så självklart att de skulle komma så de hade inte svarat?! SUCK!!!!


     


    Tror du att de tror att de är sådär automatiskt anmälda?? Några sådana hade vi också. Men nu är det klart vilka som kommer efter att ha frågat lite :p
  • Green
    paet skrev 2012-06-14 21:13:00 följande:
    Åh jag har en kompis som ska ta med sig sin hund upp. Och då satt vi och funderade på om vi ska fråga om han får vara ringbärare. Han är väldigt dresserad och lättlärd för nya saker. Så hoppas verkligen de godkänner det! Har ni sett eller hört nån som haft det?
    Jag hade väl lite planer på att vår Elsa skulle få det uppdraget men nu finns hon ju inte mer Gråter
    Liten och busig valp istället?? Näää!
  • Jeaneettes
    Nudax skrev 2012-06-15 10:32:12 följande:
    Ja förstår det, själv har jag ett par kilo som jag skulle BEHÖVA gå ner innan, så det skapar ju lite ångest förstås, men jag hoppas det går vägen =P Att springa kanska är ett skönt sätt att få tid att släppa stress iaf?

     


    Absolut, egentligen är det skitsamma jag väger 53 och skulle vilja gå ner till 50 som jag gjorde innan jag sluta röka men idag äter jag glass

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?