• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Charlie13

    Ålder:
    Jag är 21 mannen fyller 25 i aug :)

    Vi ska också ha barn på festen! Eller, ja under middagen i alla fall. Misstänker skarpt att de inte kommer orka vara vakna så mycket längre än till 21-22 då majoriteten av ungarna är under 10!

    Vi har gjort egna festhäften till dem, med "fyll-i-bilder" och till de 3 som är mellan 9-11 år får lite krångligare bilder att rita och lite gåtor och sånt! Så får de små kritor och de andra tre får tuschpennor :) Tror att det kommer hålla dem sysselsatta större delen av middagen i alla fall.

  • ajmb
    Jeaneettes skrev 2012-06-13 19:33:31 följande:

    Vi kommer också ha barn på vårat bröllop.


     


    Usch hörrni jag har sån bröllopsnojja springer näst intill varje dag, är orolig mår allmänt sunk kan inte sova. är det någon mer som känner såhär?


    Det blir ca 12 barn på vårat...kanske fler...vi får se

    Nej ingen bröllopsnoja än så länge.....det kommer kanske...men har annat att tänka på just nu :(
    Annars så är jag ganska lugn av mig och försöker ta det som det kommer.
     
  • paet
    ajmb skrev 2012-06-13 19:38:04 följande:
    Syllis 2012 skrev 2012-06-13 10:48:22 följande:
    Jag har övat mej på att skriva mitt nya efternamn det måste man ju kunna om man ska skriva en underskrift Glad
    Ingen av er som vet något program förutom det som skatteverket hjälper en med för att bilda ett nytt efternamn???
    Nä det visste jag inte ens att det fanns Ska ni skapa ett helt nytt alltså?
  • paet

    Charlie13: Så kul varje gång jag ser ett inlägg från dig, för min son heter Charlie hihi!

  • ajmb
    paet skrev 2012-06-13 22:17:32 följande:
    Nä det visste jag inte ens att det fanns Ska ni skapa ett helt nytt alltså?
    Jo...vet inte om det är skatteverket eller om de om dirrigerar till patent och registreringsverket.
    Där kan du välja förled och efterled...mm..
    men jag vill ha en där jag matar in våra båda efternamn och som helt enkelt skapar ett nytt.

    Pratade med våra barn...inte samtidigt...men till min förvåning så reagerade båda lika dant....de skrek och svor till och med...och uttryckte sig mer eller mindre ...jag ska biiiiiiiiiiiip inte byta efternamn ..för jag heter.......

    Inne i mitt huvud så skrattade jag gott...för de såg så allvarliga ut ...tänker definitivt inte tvinga dom att byta efternamn..och är inte sugen på att heta Svensson....Min blivande är sugen på att byta namn men inte till mitt utan om JAG kommer på något nytt och fräsigt...så kan han tänka sig att byta......

    Oj oj oj oj ..vilket krav jag har på mig.
    Det blir nog så att vi heter det vi gör även efter vi har gift oss..... 
  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-06-13 19:38:04 följande:
    Syllis 2012 skrev 2012-06-13 10:48:22 följande:
    Jag har övat mej på att skriva mitt nya efternamn det måste man ju kunna om man ska skriva en underskrift Glad
    Ingen av er som vet något program förutom det som skatteverket hjälper en med för att bilda ett nytt efternamn???
    nej jag vet inte det
  • Nudax
    Jeaneettes skrev 2012-06-13 19:33:31 följande:

    Vi kommer också ha barn på vårat bröllop.


     


    Usch hörrni jag har sån bröllopsnojja springer näst intill varje dag, är orolig mår allmänt sunk kan inte sova. är det någon mer som känner såhär?


    Inte riktigt ännu, men det kommer säkert! Vad tror du att det är som spökar? Stress över sånt som inte är klart eller mer nervositet på ett positivt?
  • Green

    Hm, ja alla frågar om jag/vi har blivit nervösa än. För vad??
    Jag fattar inte vad man ska vara nervös över. Det som händer, händer och det är inget att göra åt det då för då är det för sent.

  • Charlie13
    paet skrev 2012-06-13 22:18:11 följande:
    Charlie13: Så kul varje gång jag ser ett inlägg från dig, för min son heter Charlie hihi!
    Hahaha vad kul! Jag heter egentligen Sanne :)
  • paet
    ajmb skrev 2012-06-13 22:53:42 följande:
    Jo...vet inte om det är skatteverket eller om de om dirrigerar till patent och registreringsverket.
    Där kan du välja förled och efterled...mm..
    men jag vill ha en där jag matar in våra båda efternamn och som helt enkelt skapar ett nytt.

    Pratade med våra barn...inte samtidigt...men till min förvåning så reagerade båda lika dant....de skrek och svor till och med...och uttryckte sig mer eller mindre ...jag ska biiiiiiiiiiiip inte byta efternamn ..för jag heter.......

    Inne i mitt huvud så skrattade jag gott...för de såg så allvarliga ut ...tänker definitivt inte tvinga dom att byta efternamn..och är inte sugen på att heta Svensson....Min blivande är sugen på att byta namn men inte till mitt utan om JAG kommer på något nytt och fräsigt...så kan han tänka sig att byta......

    Oj oj oj oj ..vilket krav jag har på mig.
    Det blir nog så att vi heter det vi gör även efter vi har gift oss..... 
    Men gud vad kul grej att göra Har ni kommit fram till nått??
    Hihi ni får göra ett häftigt
    Charlie13 skrev 2012-06-14 18:36:50 följande:
    Hahaha vad kul! Jag heter egentligen Sanne :)
    Hihi okej
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?