• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • ajmb
    paet skrev 2012-06-12 12:09:39 följande:
    En fråga. Ska ni ha barnfritt bröllop? 

    Det blev inte så för oss. I med att sonen döps samtidigt. Så vi kände att då ska andra barn få vara med också i med att det är hans dag med. Om ni hade haft dop i samma cermoni, hade ni ändå haft barnfritt sedan? 
    Lite svårt att få till det tror jag...eftersom dopet är ju för barnen...är nog inte lätt att hitta barnpassning för alla föräldrar som kommer med. Jag är lite tveksam till det...men det är min åsikt. Huvudsaken är att man har några hundra miljoner grejer som barnen kan göra hihihihhihhh..underhållning = glada barn.

     
  • ajmb
    Viccan skrev 2012-06-12 14:25:46 följande:


    Nu har jag varit och beställt min bröllopsring Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande
    Hämtas 16e juni... LÄNGTAR
    Ohhh vad vacker den  är Glad
  • ajmb
    EmelieKarlsson skrev 2012-06-12 08:06:16 följande:
    Nej då :). Blev 22 igår ;)
    Grattis i efterskott
  • ajmb



    Här är skapelserna.....vi var på provsmakning i går.
    Den översta är kladdkakebotten med mint smak.
    inne i mitten är det en hallonpurre som en liten överraskning när man delar den.
    Överst är frosting med hallonkompott.
    Den är helt himmelskt gooooooooood

    Den undre är kladdkakebotten med hallon i.
    Överst är det frosting med pepparmyntsolja i.
    Denna är också himelskt goooooooood

    Svårt att välja...fick bitar med hem för de är sååå mastiga att man inte orkar äta allt. Ska fundera lite till men det lutar åt den övre :) :)

    Är ni någon gång i Karlskrona..så rekommenderar jag er verkligen att ta er till detta lilla bageri. Ligger på Borgmästaregatan och heter " Systrarna Lindqvist café och hembageri"
     
  • Syllis 2012
    InaW skrev 2012-06-12 14:19:28 följande:
    Nej då slår dig med några månader Skrattande Fyllde 41 i april
    Där ser man då är du lite äldre Skrattande
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-06-12 12:09:39 följande:
    En fråga. Ska ni ha barnfritt bröllop? 

    Det blev inte så för oss. I med att sonen döps samtidigt. Så vi kände att då ska andra barn få vara med också i med att det är hans dag med. Om ni hade haft dop i samma cermoni, hade ni ändå haft barnfritt sedan? 
    Vi ska inte ha barnfritt bröllop.Barnen är så välkommna Glad
  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-06-13 00:16:49 följande:



    Här är skapelserna.....vi var på provsmakning i går.
    Den översta är kladdkakebotten med mint smak.
    inne i mitten är det en hallonpurre som en liten överraskning när man delar den.
    Överst är frosting med hallonkompott.
    Den är helt himmelskt gooooooooood

    Den undre är kladdkakebotten med hallon i.
    Överst är det frosting med pepparmyntsolja i.
    Denna är också himelskt goooooooood

    Svårt att välja...fick bitar med hem för de är sååå mastiga att man inte orkar äta allt. Ska fundera lite till men det lutar åt den övre :) :)

    Är ni någon gång i Karlskrona..så rekommenderar jag er verkligen att ta er till detta lilla bageri. Ligger på Borgmästaregatan och heter " Systrarna Lindqvist café och hembageri"
     
    Oj vad fina och goda dom såg ut Glad
  • Syllis 2012

    Jag har övat mej på att skriva mitt nya efternamn det måste man ju kunna om man ska skriva en underskrift Glad

  • paet
    Syllis 2012 skrev 2012-06-13 10:48:22 följande:
    Jag har övat mej på att skriva mitt nya efternamn det måste man ju kunna om man ska skriva en underskrift Glad
    Ja just det ja! Och en ny signatur! Jag har tänkt lite på det. Nu har man ju chansen att göra den snyggare än tidigare Jag gillade inte min.
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?