• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    ajmb skrev 2012-06-11 22:29:29 följande:
    Ja jag har funderat på  om man ska ha en liten påse...
    När min barndomsväninna gifte sig så var jag tärna. Höll ett tal till henne på engelska då hon är gift med en engelsman. Det var närmre 80 personer både från england och sverige där...och det tog inte många meningar in i talet innan tårarna strömmade ner för mina kinder.

    Lite direkt efter så kändes det mycket pinsamt...allt blev oxå filmat av hennes svägerskas man som satt bredvid mig....hoppas att det blev raderat...lol

    Kommer nog bli en hel del tårar..så jag hoppas på att sminket är vattenfast...fniss 
    Brudpåse är söt liten väska precis lagom stor tycker jag.Min är vit med pärlor på.

    Kan tänka mej din känsla på bröllopet.

    Undra vilken mascara som är bäst? Alla vattenfasta mascaror håller nog inte måttet.
  • Syllis 2012

    Kul att veta hur gammla alla är.Jag verkar vara äldst här i tråden 

  • EmelieKarlsson
    Syllis 2012 skrev 2012-06-12 09:59:50 följande:
    Grattis i efterskott! Glad
    Man tackar :)
  • paet
    EmelieKarlsson skrev 2012-06-12 08:06:16 följande:
    Nej då :). Blev 22 igår ;)
    Grattis i efterskott
  • paet

    En fråga. Ska ni ha barnfritt bröllop? 

    Det blev inte så för oss. I med att sonen döps samtidigt. Så vi kände att då ska andra barn få vara med också i med att det är hans dag med. Om ni hade haft dop i samma cermoni, hade ni ändå haft barnfritt sedan? 

  • InaW
    Syllis 2012 skrev 2012-06-12 10:09:23 följande:
    Kul att veta hur gammla alla är.Jag verkar vara äldst här i tråden 
    Nej då slår dig med några månader Skrattande Fyllde 41 i april
  • Viccan


    Nu har jag varit och beställt min bröllopsring Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande Skrattande
    Hämtas 16e juni... LÄNGTAR
  • Viccan

    16 Juli ska jag hämta den såklart...
    9 Juli ska vi lämna in förlovningringarna för puts och rodering, samt gravering av min blivande mans ring.

  • Nudax
    Viccan skrev 2012-06-12 14:25:46 följande:


    Nu har jag varit och beställt min bröllopsring SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande
    Hämtas 16e juni... LÄNGTAR
    Spännande! =D
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?