• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Nudax
    paet skrev 2012-06-07 11:56:37 följande:
    Jo då det är kul Var liksom inte på fråga var vi skulle gifta oss nånstans och vem vi ville ha som skulle viga oss

    Oj ja men då har ni ju kommit en bra bit på väg tycker jag!
    Jo då vi har ordnat allt stort. Är bara skor till mannen, min klänning ska sys in, jag ska sätta i löshår, fixa lite bordsdekorationer och göra klart med maten. Vi kör på rejält budget och fryser in fläskfilée osv. Väntar nu bara på att lax ska bli billigt :) 
    Då har ni kommit långt också! Vi har också ett budget-trädgårsbröllop men vi har hunnit ändra oss på vägen gällande mate - som vi också tänkte göra själva först - till att det blir beställd catering ändå. I övrigt pysslar vi med allt själva - utöver budgetvinsten tycker jag också det är väldigt roligt att veta hur mycket man fyndat och pysslat själv - man kommer att kunna vara riktigt stolt och nöjd (hoppas jag =P) på bröllopet =)
  • Viccan
    paet skrev 2012-06-07 11:57:19 följande:
    Ursäkta ordvalet men f*n vad snygga skor!!!! Hur läckert som helst! Var är dom ifrån?
    Tack snälla SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande
    Jag har köpt dessa från Bianco
    De kom in 1 juni och då mer eller mindre var jag först på plats att inhandla dessa.
    Eftersom de passar ihop med tärnklänningarna (som är silvriga) och så har jag köpt en silvrig väska till mig.
  • Syllis 2012
    Viccan skrev 2012-06-07 10:32:08 följande:


    Mina underbara skor som jag ska ha till brudklänningen Skrattande
    Jag är sååååå nöjd


    Vilka tjusiga skor Glad
  • Syllis 2012
    Nudax skrev 2012-06-07 12:06:12 följande:
    Vilken tur! Det har vi med, om vi är tillräckligt många som håller tummarna kanske det går =D
    Vi håller tummar och tår Skrattande
  • Syllis 2012

    Börjar titta efter dekorationer till lokalen.Tradera har ganska mycket till bra pris Glad

  • Nudax
    Syllis 2012 skrev 2012-06-07 13:48:42 följande:
    Vi håller tummar och tår Skrattande
    =D
  • paet

    7 veckor kvar idag. Nu kan man alltså börja räkna veckor. Har alltid räknat månader tidigare *fniss*
    Nu idag har jag börjat känna nervositet!! Har aldrig gjort det tidigare. Måste nog ringa prästen på hans telefontider i veckan och fråga när han kunde träffas  

  • paet
    Viccan skrev 2012-06-07 12:41:29 följande:
    Tack snälla SkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattandeSkrattande
    Jag har köpt dessa från Bianco
    De kom in 1 juni och då mer eller mindre var jag först på plats att inhandla dessa.
    Eftersom de passar ihop med tärnklänningarna (som är silvriga) och så har jag köpt en silvrig väska till mig.
    Okej! galet snygga!!
    Haha ja jag förstår det! Om jag orkade gå i sådana höga klackar skulle jag köpa dem direkt!! Hur höga är dem?
    Ja men det är ju det som är så snyggt! Så har vi också gjort. Mina skor passar ihop med deras klänningar, även mina örhängen!  
  • EmelieKarlsson

    Kan vigselringen vara lägre än förlovningsringen? Vigselringen är 0.7 mm och förlovningsringen 1,8 mm. Eller kommer detta bara se dumt ut? Slät vigselring. Tacksam för svar snarast då jag velar om jag ska klicka på skicka eller inte :P

  • Nudax
    paet skrev 2012-06-09 14:53:44 följande:
    7 veckor kvar idag. Nu kan man alltså börja räkna veckor. Har alltid räknat månader tidigare *fniss*
    Nu idag har jag börjat känna nervositet!! Har aldrig gjort det tidigare. Måste nog ringa prästen på hans telefontider i veckan och fråga när han kunde träffas  
    Ja, nu känns det att det börjar närma sig! =D Jag har till och med börjat räkna dagar, 49 stycken kvar! =P
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?