• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-06-05 11:28:34 följande:
    Skönt att ni fått en tid för det Syllis! Min har inte hört av sig ännu.. Ska nog ringa i slutet av veckan. Börjar ju bli dags nu..
    Ja det känns skönt dagarna går ju så fort och vi närmar oss den stora dagen Glad.
    Prästen hörde av sej till oss.Men musikern fick vi ringa upp själva och bestämma en tid.
  • paet
    Syllis 2012 skrev 2012-06-05 11:33:06 följande:
    Ja det känns skönt dagarna går ju så fort och vi närmar oss den stora dagen Glad.
    Prästen hörde av sej till oss.Men musikern fick vi ringa upp själva och bestämma en tid.
    Ja men eller hur!! Jag är superstressad haha. Fast man har ju fixat en hel del ändå trots allt. Men ändå! Den här prästen vi ska ha känner jag sedan förut lite granna. Han har konfirmerat mig och mina syskon plus att han var även en form av skolans präst. Så får ringa upp honom själv tror jag

    Så är du nervös inför mötet nu då? När ska ni ha mötena?  
  • Viccan
    Syllis 2012 skrev 2012-06-01 13:47:49 följande:
    Jag tog fram klänningen och tittade på den förut längtar tills jag får ha den på mej Drömmer.

    I början på Juli ska jag till frissan för en prov håruppsättning på mitt hår.Jag ska ha tiara och slöja.
    Jag ska också ha tiara och slöja Skrattande
    Tycker det är sååååå fint

    Hoppas du blir nöjd med din uppsättning.
    Jag gjorde min uppsättning för två veckor sedan och jag vart så himla nöjd.
  • Viccan
    paet skrev 2012-06-05 11:54:56 följande:
    Ja men eller hur!! Jag är superstressad haha. Fast man har ju fixat en hel del ändå trots allt. Men ändå! Den här prästen vi ska ha känner jag sedan förut lite granna. Han har konfirmerat mig och mina syskon plus att han var även en form av skolans präst. Så får ringa upp honom själv tror jag

    Så är du nervös inför mötet nu då? När ska ni ha mötena?  
    Själv har vi inte träffat präst, kantor och solisten men vi har haft mailkontakt fram och tillbaka.
    Jag skickade vigselprogrammet till dom, så att de kunde godkänna upplägget. Vilket de gjorde, och nu har vi tryckt upp vigselprogrammet. Nu är det bara Kvällsprogrammet som vi måste fixa klar innan även den skall tryckas till alla. Nu är det inte långt kvar. Känns riktigt bra. Samtidigt väldigt nervöst och stressigt.
    Lycka till alla blivande brudar Skrattande
  • EmelieKarlsson

    Vi ska träffa kantorn nu på lördag och prästen den 13:de i kyrkan för att gå igenom vigseln :)

  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-06-05 11:54:56 följande:
    Ja men eller hur!! Jag är superstressad haha. Fast man har ju fixat en hel del ändå trots allt. Men ändå! Den här prästen vi ska ha känner jag sedan förut lite granna. Han har konfirmerat mig och mina syskon plus att han var även en form av skolans präst. Så får ringa upp honom själv tror jag

    Så är du nervös inför mötet nu då? När ska ni ha mötena?  
    Man har ju fixat en hel del som tur är Glad.Inte stressa hihi

    Jag känner mej inte nervös inför mötena just nu i alla fall.
    Musikern ska vi träffa 11 juni och prästen 28 juni.

    Jag var inne i kyrkan igår och tände ett ljus och stod där tyst och tittade på allt och tänkte.
    Kyrkan är en vacker lugn och fridfull plats.
  • Syllis 2012
    Viccan skrev 2012-06-05 12:23:51 följande:
    Jag ska också ha tiara och slöja Skrattande
    Tycker det är sååååå fint

    Hoppas du blir nöjd med din uppsättning.
    Jag gjorde min uppsättning för två veckor sedan och jag vart så himla nöjd.
    Tiara och slöja är jätte fint!! Glad

    Jag hoppas med att jag kommer bli nöjd med håruppsättningen.
    Vad skönt att du blev nöjd Glad

    Jag tycker det kommer bli spännande att se helheten när man har hela "outfiten" på sej den blivande dagen Drömmer 
  • Nudax

    Måste finnas nått på 3 olika trådar för 28 juli nu, och jag virrar alltid bort mig på vilekn jag skrivit i eller vilken man bör hänga med i. I denna verkar det vara lite action i alla fall så är gärna med här (igen?) =D

    Idag är det 52 dagar kvar! =D

  • Syllis 2012
    Nudax skrev 2012-06-05 18:22:51 följande:
    Måste finnas nått på 3 olika trådar för 28 juli nu, och jag virrar alltid bort mig på vilekn jag skrivit i eller vilken man bör hänga med i. I denna verkar det vara lite action i alla fall så är gärna med här (igen?) =D

    Idag är det 52 dagar kvar! =D
    52 dagar kvar iiihhhhh Skrattande
  • paet
    Nudax skrev 2012-06-05 18:22:51 följande:
    Måste finnas nått på 3 olika trådar för 28 juli nu, och jag virrar alltid bort mig på vilekn jag skrivit i eller vilken man bör hänga med i. I denna verkar det vara lite action i alla fall så är gärna med här (igen?) =D

    Idag är det 52 dagar kvar! =D
    Välkommen välkommen Ja vi är ganska aktiva ändå måste jag säga hehe. Ja jisses!! Man blir nervös när man tänker på det! Ska ni gifta er kyrkligt eller borgerligt?
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?