• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Viccan

    Vågar man visa upp sin klänning?
    Jag hoppas inte min blivande är inne här och tjuvkikar.

    Eller vad tycker Ni??

  • paet
    Jeaneettes skrev 2012-05-29 07:49:15 följande:

    Det förstår jag det är inget man kan göra åt, jag bestämde mig för att nu sista vå månaderna äta mindre kolhydrater ser om det påverkas något, nu är jag inte alls stor drar xs och väger 53 kilo men har sagt hela tiden att mitt mål är 50 då jag vägt det innan jag sluta röka.


    och magen får gärna inte puta lika mycket som den gör nu :)


    Nej och det är fruktansvärt irriterande ha ha
    Ja men det är ju superbra! Nu när det är lite varmare ute så brukar man ju gå ned i lågvarv också när det gäller frukost, lunch å middag. Okej men det är ju inte mkt, då är det ju hur lugnt som helst Men då är du inte så lång? Jag är 172 så jag vill ned till 56 nånstans, så mkt som jag vägde innan jag blev gravid. Nu har det bara gått 4 månader sedan sonen kom, vet att jag inte får stressa upp mig för mkt. Men man kan ju inte rå för när det gäller ett bröllop

     
  • paet
    Viccan skrev 2012-05-29 09:17:12 följande:
    Vågar man visa upp sin klänning?
    Jag hoppas inte min blivande är inne här och tjuvkikar.

    Eller vad tycker Ni??
    Du får skapa ett lösen till BT som han inte kan komma på Annars ska han ju googla efter detta datum här hihi.
  • Viccan
    Jeaneettes skrev 2012-05-29 07:49:15 följande:

    Det förstår jag det är inget man kan göra åt, jag bestämde mig för att nu sista vå månaderna äta mindre kolhydrater ser om det påverkas något, nu är jag inte alls stor drar xs och väger 53 kilo men har sagt hela tiden att mitt mål är 50 då jag vägt det innan jag sluta röka.


    och magen får gärna inte puta lika mycket som den gör nu :)


    Vad roligt för jag har också målvikt på 50 kg. Väger nu 52.
    Men herre gud vad svårt det ska vara att komma ner till dena vikten. Det är liksom som att kroppen inte vill ner dit.
    Men jag försöker kämpa och jag försöker träna min mage så den inte "putar" som den gör, precis som du säger.
    Det är alltid magen som är mitt problem. Den vill inte ligga platt utan den vill alltid puta fram, haha.

    Lycka till Flört
  • Viccan




    Så här ser min klänning ut Skrattande

    Dock använde dom inte klänningens tillhörande snörning, därför den ser lite gul ut på bilderna.

    Längtar tills jag ska hämta min klänning från skräddaren som just nu håller på att sy upp och sy till en bit vid bröstet (så den inte blir för urringad).
  • paet

    Viccan: Åh vilken snygg klänning! Precis i min smak! Vad är det för klänning?

  • Viccan
    paet skrev 2012-05-29 11:45:21 följande:
    Viccan: Åh vilken snygg klänning! Precis i min smak! Vad är det för klänning?
    Tack snälla Skäms
    Jag köpte den på Lilys i Sthlm, och är super nöjd.
  • Jeaneettes
    Viccan skrev 2012-05-29 09:41:27 följande:
    Vad roligt för jag har också målvikt på 50 kg. Väger nu 52.
    Men herre gud vad svårt det ska vara att komma ner till dena vikten. Det är liksom som att kroppen inte vill ner dit.
    Men jag försöker kämpa och jag försöker träna min mage så den inte "putar" som den gör, precis som du säger.
    Det är alltid magen som är mitt problem. Den vill inte ligga platt utan den vill alltid puta fram, haha.

    Lycka till Flört

    Åh vad kul, hur lång är du?


    nej nu ska jag äta kött grönsaker och en knäckemacka till kan inte leva helt utan kolhydrater :)


    nej jag förstår vad du menar när jag vägde som minst vägde jag 44 kilo men då vad jag för smal och så smal vill jag inte bli igen :)

  • Jeaneettes
    paet skrev 2012-05-29 09:36:55 följande:
    Nej och det är fruktansvärt irriterande ha ha
    Ja men det är ju superbra! Nu när det är lite varmare ute så brukar man ju gå ned i lågvarv också när det gäller frukost, lunch å middag. Okej men det är ju inte mkt, då är det ju hur lugnt som helst Men då är du inte så lång? Jag är 172 så jag vill ned till 56 nånstans, så mkt som jag vägde innan jag blev gravid. Nu har det bara gått 4 månader sedan sonen kom, vet att jag inte får stressa upp mig för mkt. Men man kan ju inte rå för när det gäller ett bröllop

     


    Nej jag är inte alls lång endast 1.60 :)


    men min stora last är ben and jerrys har gått och suktat efter en sån hela dagen. borde vara olagligt med glass ;)


    nej förstår det men passa på och njut av din bebis vad mysigt!

  • EmelieKarlsson

    Insåg idag att skenorna i underkjolen lyser igenom klänningen...mindre snyggt, så nu undrar jag om någon har något förslag på hur jag ska få dom att försvinna? Glad

Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?