• paet

    28:e Juli, nån mer?

    Någon mer som gifter sig Lördagen den 28e Juli? 
    Kan vara kul att samlas om det är fler som har sin stora dag just den dagen!

    Hur långt har ni kommit med allt? Vad har ni kvar att göra osv? 

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-06-13 12:05
    Och här har vi en nedräknare
    www.dailiescountdown.se/c.aspx

  • Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?
  • Syllis 2012
    Lejonhjärta skrev 2012-05-11 19:11:41 följande:
    hej igen alla fina blivade bruds! 
    Var ett tag sen jag var här sist... =)
    Har uppdatterat mig o läst igenom det mesta, fina klänningar har lagts upp.... Mycket kulo se att det går framåt! =)

    Någon som har erfarenhet av hur lång tid det tar innan man får hindersprövningen hemskickad.... är många v sedan jag skickafe in den och ff inte fått tillbaka nåt...?

    Sen var jag tok nojig att hitta klänning, men det problemet är löst.Hittade en riktig pärla som är till100% mig hos bonprix såär mycket glad över det... hurgår det för er andra?!
     
    Halloj! Glad
    Vi fick vänta 9 dagar på skatteverkets papper.

    Kul att du hitttat din klänning!Hur ser den ut?
  • paet
    EmelieKarlsson skrev 2012-05-11 22:02:08 följande:
    storadagen.se när jag tittade p åombömen osv så verkade de vara kanon!!! Men nu när jag har namnet på ägaren så var omdöme inte lika bra längre...
    Jag har också beställt där ifrån och fick min klänning en månad senare. Jag har också läst alla dem där trådarna och diskuterat detta med henne. Jag vet inte vad som är sant och inte såklart. Men jag fick den i alla fall och det funkade. Har du väntat för länge?
  • paet

    Alltså jag fick min klänning en månad efter jag hade beställt den, inte en månad senare. Och jag var nervös fram till jag hade klänningen i handen just för att jag hade läst allt detta. Prata med henne om det vad du sett och läst. Jag tror iaf inte att det är någon fara.. det gick ju trots allt bra för mig och det verkar som hon bytt leverantör.

  • EmelieKarlsson
    paet skrev 2012-05-12 13:28:36 följande:
    Alltså jag fick min klänning en månad efter jag hade beställt den, inte en månad senare. Och jag var nervös fram till jag hade klänningen i handen just för att jag hade läst allt detta. Prata med henne om det vad du sett och läst. Jag tror iaf inte att det är någon fara.. det gick ju trots allt bra för mig och det verkar som hon bytt leverantör.
    Skönt. När beställde du? Beställde den 1/3 alltså dyrygt 11,5 veckor sedan. Fick ett mail nu att hon bytt leverantör och därav förseningen. Tycker dock hon kanske kunde nämnt det tidigare?
  • paet
    EmelieKarlsson skrev 2012-05-12 14:30:58 följande:
    Skönt. När beställde du? Beställde den 1/3 alltså dyrygt 11,5 veckor sedan. Fick ett mail nu att hon bytt leverantör och därav förseningen. Tycker dock hon kanske kunde nämnt det tidigare?
    Jag beställde den 27/2 Februari vad jag minns. Hämtade ut den 26/3 så det gick snabbare än förväntat till och med. Hmm jo det håller jag med om! Du får prata med henne om att du känner dig osäker, det gjorde jag! Annars ge en deadline. Har den inte kommit då så beställer du någon annastans. Har du betalt nått ännu?
  • paet

    Den här ska jag ha som festkänning senare på kvällen föresten



     
  • EmelieKarlsson
    paet skrev 2012-05-12 19:19:57 följande:
    Jag beställde den 27/2 Februari vad jag minns. Hämtade ut den 26/3 så det gick snabbare än förväntat till och med. Hmm jo det håller jag med om! Du får prata med henne om att du känner dig osäker, det gjorde jag! Annars ge en deadline. Har den inte kommit då så beställer du någon annastans. Har du betalt nått ännu?
    japp ledsna förra veckan och sa då att vigsel var den 19 maj och att det vore bra om den fanns hemma då :). ja, gav handpenning (bokningsavgift) på 1000 :-..men bara hoppas på det bästa :)
  • EmelieKarlsson

    Anta att jag använder den klänning som jag beställt Skrattande. när jag mätte så använde jag ett ar skor med 8 cm klack. Men har nu ångrat mig och hittat ett par som jaig blev förälskad i men de har "bara" 6 cm klack. skulle detta gå ändå? eller kommer det bara se konstigt ut?

  • InaW
    paet skrev 2012-05-12 19:25:51 följande:
    Den här ska jag ha som festkänning senare på kvällen föresten

     


    Så söt :) Samma färg eller någon annan?
  • Syllis 2012
    paet skrev 2012-05-12 19:25:51 följande:
    Den här ska jag ha som festkänning senare på kvällen föresten


     
    Fin klänning! Glad
Svar på tråden 28:e Juli, nån mer?